ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

پنج فیلمی که باید حتما قبل از انتقام جویان : جنگ ابدیت دیده باشیم !

شنبه, 8 اردیبهشت, 1397
انتقام جویان : جنگ ابدیت
به گزارش میم ست ، فیلم سینمایی انتقام جویان : جنگ ابدیت (Avengers: Infinity War) دو سه روزی است که اکران خود را در جاهای مختلف شروع کرده است. در این فیلم تقریبا تمامی ابرقهرمانان دنیای سینمایی مارول (MCU) به جنگ با تانوس بزرگ می پردازند تا جهان را از نابودی نجات دهند. اما همانطور که گفتیم این فیلم تقریبا تمامی کاراکتر های معرفی شده در دهه گذشته توسط مارول را به تصویر می کشد. بنابراین برای دیدن این فیلم لازم است با این شخصیت ها آشنا باشیم و نقاط قوت و ضعف آنها را بدانیم. با این حال وقت و زمان کافی برای دیدن تمامی آثار مارول در دهه گذشته نداریم و نمی توان قبل از رفتن به سینما و مشاهده فیلم انتقام جویان : جنگ ابدیت تمامی آنها را مشاهده کرد. در واقع اگر بخواهیم همه آنها را دوباره ببینیم باید حدود یک هفته بی وقفه پای فیلم ها بنشینیم ، به طور دقیق تر تمامی فیلم های مرتبط به جنگ ابدیت در مجموع 6 روز و 15 ساعت و 41 دقیقه هستند. حال در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود ، ما این دامنه وسیع فیلم ها را کوچک کرده و بدون فاش (اسپویل) کردن داستان ، 5 فیلم اصلی مرتبط و پیش نیاز فیلم انتقام جویان : جنگ ابدیت را بطور خلاصه به شما معرفی می کنیم . حال اگر شما می خواهید که از دیدن این فیلم لذت کامل را ببرید باید حتما فیلم های زیر را قبل از رفتن به سینما مشاهده کنید.

5 فیلم اصلی و مورد نیاز برای درک کردن داستان فیلم انتقام جویان : جنگ ابدیت عبارتند از :


1) فیلم نگهبانان کهکشان

جنگ ابدیت فیلم سینمایی انتقام جویان : جنگ ابدیت فیلمی است که داستان های زمینی و کیهانی مارول با هم متداخل می شوند. به همین دلیل مشاهده و آشنا بودن طرفداران با فیلم سینمایی نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) بسیار مهم و ضروری است. فیلم جنگ ابدیت فرزندان تانوس یعنی گامورا و نبیولا را معرفی کرده و رابطه آنها با این غول دیوانه را به تصویر می کشد. بعلاوه این فیلم نفرت شدید درکس (Drax) از تانوس را نیز نشان می دهد ، زیرا درکس او را مقصر مرگ خانواده اش می داند. در همین حال ، فیلم سینمایی نگهبانان کهکشان نه تنها جزئیات کاراکترها را معرفی می کند بلکه زمینه های اساسی در این مورد را نیز در ذهن مخاطب ایجاد می کند. بقیه فیلم های مارول سنگ های ابدیت را شاید فقط توضیح کوتاهی داده باشند اما این فیلم کاملا داستان آنها را توضیح می دهد.

2) فیلم کاپیتان آمریکا : جنگ داخلی

مارول فیلم سینمایی کاپیتان آمریکا : جنگ داخلی (Captain America: Civil War) شروع فاز سوم دنیای سینمایی مارول  است و به خوبی جزئیات لازم در مورد قهرمانان زمینی فیلم انتقام جویان : جنگ ابدیت را توضیح می دهد. این فیلم داستان جدایی و اختلاف بین قهرمانان را نمایش داده و در پایان جنگ داخلی انتقام جویان از یکدیگر جدا شده و استیو راجرز (Steve Rogers) با تیمی به دنبال مقامات کشورهای مختلف است . در این فیلم مرد آهنی (Iron Man) پس از آرام شدن گرد و خاک جنگ تنها مانده و تنها چندین ماشین جنگی خراب شده در کنار او هستند.

3) فیلم دکتر استرنج

انتقام جویان : جنگ ابدیت با اینکه شخصیت دکتر استرینج (Doctor Strange) ، یک کاراکتر قدیمی و سنتی است اما یکی از عوامل مهم و کلیدی در فیلم انتقام جویان : جنگ ابدیت می باشد. در این فیلم استفان استرنج عضوی از گروه استادان هنرهای مرموز می شود ، کسانی که قسم خورده اند تا از واقعیت و حقیقت دفاع کنند. این استادان فقط گروهی از جادوگران نیستند بلکه آنها عوامل و عناصر قدرتمندی از جمله سنگ زمان را در دست دارند. دیگر فیلم های مارولی سنگ های ابدیت را خطرناک تلقی می کنند اما دکتر استرنج از دیدگاه دیگری آنها را در نظر می گیرد و به این موضوع می پردازد که اگر آنها در دست یکی از قهرمانان باشند ، چه کارهایی می توان انجام داد. علاوه بر این استادان جزء معدود کسانی هستند که تاریخچه سنگ های ابدیت را می دانند.

4) فیلم ثور : رگنراک

انتقام جویان : جنگ ابدیت فیلم سینمایی ثور رگنراک (Thor: Ragnarok) فیلمی ابرقهرمانی و کمدی از تایکا ویتیتی (Taika Waititi) می باشد یکی از تاریک ترین تم ها را میان فیلم های دنیای سینمایی مارول دارد . در پایان این فیلم خانه ثور تقریبا به خرابه ای تبدیل می شود و تنها تعداد کمی از آنها نجات پیدا می کنند . بعد از تیتراژ پایانی نیز صحنه ای را نشان می دهد که کشتی نجات یافتگان با کشتی تانوس برخورد می کند. این صحنه اساسا دقایقی قبل از شروع فیلم سینمایی انتقام جویان : جنگ ابدیت می باشد .

5) فیلم پلنگ سیاه

انتقام جویان : جنگ ابدیت هیچ کسی از دیدن نام فیلم پلنگ سیاه (Black Panther) در میان این 5 فیلم پیش نیاز مشاهده فیلم انتقام جویان : جنگ ابدیت متعجب نخواهد شد . این فیلم دنیای آفریقایی و تخیلی واکاندا (Wakanda) را به تصویر می کشد ، یک بهشت تکنولوژیک که توسط آخرین پلنگ سیاه یعنی تی چالا (T’Challa) اداره می شود. بسیاری از صحنه های فیلم انتقام جویان : جنگ ابدیت در واکاندا رخ می دهد پس آشنا بودن با آن یکی از موضوعات لازم و ضروری می باشد. چندین کاراکتر دیگر از فیلم پلنگ سیاه نیز در فیلم جنگ ابدیت نقش های کلیدی را بر عهده دارند که یکی از آنها خواهر باهوش تی چالا یعنی شوری (Shuri) می باشد.
همه فیلم های دنیای سینمایی مارول نقشی در داستان فیلم سینمایی انتقام جویان : جنگ ابدیت دارند اما این پنج فیلم اصلی ترین و هسته اصلی آنها می باشند. تنها وقتی که شما این 5 فیلم را مشاهده کردید ، برای دیدن و درک کامل داستان فیلم جنگ ابدیت آماده هستید. انتقام جویان : جنگ ابدیت

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications