ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

پلنگ سیاه : چه بلایی سر مادر اریک کیلمانگر آمد ؟

یکشنبه, 16 اردیبهشت, 1397
پلنگ سیاه
به گزارش میم ست، مادر اریک کیلمانگر اصلا در فیلم سینمایی پلنگ سیاه (Black Panther) به تصویر کشیده نشد اما رایان کوگلر (Ryan Coogler) کارگردان این فیلم فاش کرد که چه بلایی سر مادر کیلمانگر آمده است. داستان او در نسخه بلوری این فیلم که عرضه خواهد شد وجود دارد. در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود، اریک کیلمانگر با بازی مایکل بی جردن (Michael B. Jordan) به یکی از بهترین شرور های دنیای سینمایی مشترک مارول تبدیل شده است و مثل همه شرور ها به شکلی غم انگیر و تراژدی است که باعث شده در این راه قدم بردارد. انجوبو پدر او با بازی استرلینگ کی. برون (Sterling K. Brown) در فیلم توسط برادرش تیچاکا به دلیل خیانت به قتل رسید اما سرنوشت مادر کیلمانگر نا معلوم بود. در نسخه بلوری فیلم پلنگ سیاه سکانسی وجود دارد که نشان می دهند مادر کیلمانگر انجوبو را ترغیب می کند که از وایبرنیوم موجود در واکاندا برای کمک به ضعفای سراسر جهان استفاده کند. انجوبو و زوری با بازی دنزل ویتکر (Denzel Whitaker) برنامه ریزی می کنند تا مادر کیلمانگر را فراری دهند. کوگلر در این باره اظهار داشت:
"در اوایل فیلم می بینیم که آنها طی برنامه ریزی شان برای دزدی،  تصمیم دارند که مادر کیلمانگر را نیز از زندان فراری دهند. ایده این بود که آنها هیچوقت در انجام نقشه شان موفق نشوند و مادر کیلمانگر هم در زندان بمیرد. پس در هر صورت کیلمانگر بدون مادر بزرگ می شود."
کوگلر به سکانسی اشاره کرد که در آن تیچالا متوجه می شود که پدرش چه کاری انجام داده است، او نه تنها برادر خودش را کشت بلکه برادر زاده اش را نیز به حال خودش رها کرد تا راهی را طی کند تا به قاتلی به نام کیلمانگر تبدیل شود. این اتفاق باعث شد تا تیچالا متوجه شود پدرش آنقدر ها هم که فکر می کرد درست کار نبوده است ولی تصمیمی گرفته که به نفع مردم واکاندا بوده این جا بود که تیچالا فهمید برای این که به یک شاه خوب تبدیل شود گاهی اوقات باید تصمیماتی اینچنینی بگیرد. نسخه بلوری فیلم پلنگ سیاه (Black Panther) در تاریخ 15 می (25 اردیبهشت) منتشر خواهد شد. پلنگ سیاه پلنگ سیاه

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications