ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

پرونده هک شدن HBO ؛ دولت ترامپ در پی علنی کردن پرونده‌ها علیه ایران است

سه شنبه, 30 آبان, 1396
HBO
طبق گزارش های اخیر 1.5 ترابایت اطلاعات از شبکه HBO دزدیده شده است که شامل دو قسمت از بازی تاج و تخت (Game of Thrones) و دو قسمت از اتاق 104 و Ballers می‌باشد . هکر ها 3.5 گیگ از داده ها را منتشر کرده و برای منتشر نکردن باقی آنها طلب پول کرده اند . به گزارش فیلم‌نیوز رمز و پرونده های ادمین HBO به همراه اطلاعات شخصی بازیگرانی مانند ” پیتر دینکلج(Peter Dinklage) ” ، ” املیا کلارک (Emilia Clarke) ” و ” لنا هیدی (Lena Headey) ” هم جزو موارد هک شده هستند . حتی بعضی پرونده های محرمانه و مجموعه ای از ایمیل ها دربردارنده برنامه فیلم های HBO از موارد این حمله هستند . برای مثال برنامه های یک ماهه vice president leslie هم ممکن است دزدیده شده باشد . شبکه در حال بررسی موقعیت و پیگیری آن از طریق دادگاه و به صورت قانونی است.سخنگوی شبکه جف کاسون میگوید : "بررسی ها هنوز شامل مدرکی برای باور این مسئله که سیستم ایمیل ها کاملا هک شدن نیست ."

روزنامه واشنگتن پست گزارش داده است که وزارت دادگستری آمریکا قصد دارد در ماه‌های آینده تعدادی از پرونده‌ها را که مظنونان آن ایرانی هستند، علنی کند.

این روزنامه آمریکایی در گزارش اختصاصی خود به نقل از افراد آگاه از این موضوع، گفته است که به تازگی از مسئولان پرونده‌های امنیت ملی در وزارت دادگستری آمریکا خواسته شده که هر گونه پرونده یا تحقیقات جاری را که در آن نام ایران یا ایرانی‌ها مطرح است با هدف علنی کردن آن بررسی کنند. به نوشته واشنگتن پست، پرونده هک شدن شرکت ساخت فیلم‌ و سریالHBO HBOکه شامل دزدیدن فیلمنامه سریال محبوب بازی تاج و تخت هم می‌شد، یکی از پرونده‌های مطرح در این ماجرا است. این روزنامه نوشته است که فشار بر وزارت دادگستری آمریکا برای علنی کردن پرونده‌های مربوط به ایران با مخالفت‌هایی در داخل این وزارتخانه روبرو شده است.  

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications