ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

کمپانی برادران وارنر به دنبال ساخت دنباله فیلم آکوامن

یکشنبه, 7 بهمن, 1397
فیلم آکوامن

به گزارش میم ست، طبق خبر جدیدی که سایت ددلاین منتشر کرده است، کمپانی برادران وارنر تصمیم دارند تا رضایت جیمز وان را برای کارگردانی دنباله فیلم آکوامن جلب کنند. سازندگان می خواهند هر چه سریعتر مراحل رسمی ساخت دنباله این فیلم آغاز شود و از هم‌ اکنون نیز مراحل اولیه آغاز شده است.

اما طبق این گزارش نباید انتظار داشته باشیم که قسمت دوم به این زودی‌ ها روی پرده سینما برود چرا که مدیر برنامه‌ های جیمز وان گفته است که این کارگردان در حال حاضر پس از کارگردانی فیلم آکوامن و همچنین حضور متوالی در مراسمات معرفی و تبلیغ فیلم، نیاز به استراحت دارد و تا زمانی که فیلمنامه خوب و قابل قبولی به دستش نرسد، قراردادی امضاء نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: بالاخره نقش کیانو ریوز در قسمت چهارم انیمیشن داستان اسباب بازی مشخص شد

با وجود اینکه طرفداران فیلم آکوامن دوست دارند هرچه زودتر ادامه این فیلم هم اکران شود، اما تجربه ثابت می کند دی‌ سی اگر با صبر و حوصله کار های خود را پیش ببرد نتیجهٔ بهتری خواهد گرفت. در هر حال اعلام اینکه ساخت مراحل اولیه قسمت دوم این فیلم آغاز شده است، خبری خوبی برای طرفداران دنیای دی‌ سی خواهد بود و وارنر هم تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا بتواند رضایت وان را به دست بیاورد.

جیمز وان نیز پیش‌ تر در مصاحبه‌ ای از ساخت قسمت دوم فیلم آکوامن استقبال کرده بود. البته این را هم اضافه کرد که دوست دارد چالش‌ های جدید دیگری را نیز تجربه کند. جیمز وان و لی ونل فیلمنامه فیلم ترسناک و هیجانی اره (Saw) را نوشتند و با کارگردانی آن فیلم بود که جیمز وان توانست نامی برای خود در ژانر وحشت دست‌ و پا کند.

بیشتر بخوانید: اولین تصاویر رسمی فیلم روزی روزگاری در هالیوود کوئنتین تارنتینو

چندی پیش بود که فروش این فیلم از مرز یک میلیارد دلار عبور کرد. تا این فیلم یک گام به تبدیل شدن به پرفروش‌ ترین فیلم اقتباس شده از یک مجموعه و شخصیت دنیای کامیک DC تبدیل شود. 

فیلم آکوامن فیلم آکوامن

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications