ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

همه چیز درمورد فصل 5 سریال شرلوک هلمز

چهارشنبه, 22 مرداد, 1399
همه چیز درمورد فصل 5 سریال شرلوک هلمز

سریال شرلوک ساخته ی شبکه ی BBC بریتانیا یکی از پرطرفدار ترین سریال های تلویزیونی است که تا کنون در 4 فصل که هر کدام 3 اپیزود دارد ساخته شده و در مجموع (به اضافه ی یک اپیزود مخصوص کریسمس) با 13 اپیزود پخش شده است. آخرین قسمت از این سریال دوست داشتنی 15 ژآنویه 2017 پخش شده و از آن روز تا به حال گمانه زنی درباره ادامه این سریال بین منتقدین، خبرنگاران و دوست داران اخبار فیلم و سریال وجود داشته است. در ادامه می خواهیم ببینیم محتمل ترین پیش بینی درباره ی تاریخ پخش فصل پنجم چه زمانی است. 

به گزارش میم ست و به نقل از پایگاه خبری تاپ ترند، سریال شرلوک یک سریال تلویزیونی در ژانر جنایی، رازآلود و درام است که بر اساس داستان های کارآگاه شرلوک هلمز نوشته ی آرتور کانن دویل توسط استیون موفات و مارک گتیس ساخته شده شده است.

داستان این سریال برای تقریبا همه ی ما آشناست، کارآگاه بسیار باهوشی به اسم شرلوک هلمز در لندن اقدام به حل معمای انواع جنایت ها می کند. تفاوت این سریال با داستان اصلی در زمان وقوع این اتفاقات است به نوعی شرلوک داستان ما در لندن امروز و در حال هوای این روز های ما زندگیم می کند نه انگلستان و لندن قرن های گذشته، همین موضوع هم باعث شده جذابیت و در نتیجه محبوبیت این سریال بسیار زیاد باشد.

همه چیز درمورد فصل 5 سریال شرلوک هلمز

سریال شرلوک تا به حال به خاطر بازی درخشان بازیگران، عملکرد فوق العاده کارگردان و نویسنده و کیفیت بالایی که دارد بار ها نامزد دریافت جوایز معتبر شده است.

تاریخ پخش فصل 5 سریال شرلوک هلمز چه زمانی است؟

حقیقت این است که هیچ خبر معتبری در رابطه با تصمیم قطعی برای ساخت یا عدم ساخت فصل 5 این سریال تا به حال منتشر نشده است و در نتیجه هیچ تاریخ دقیقی برای فصل جدید این سریال اعلام نشده با این حال با توجه به شواهد و قرائت می شود با احتمال قوی حدس زد که اگر قرار بر خاتمه سریال بود تا به حال اعلام رسمی می شد یعنی به احتمال بسیار زیاد سازندگان این سریال در حال برنامه ریزی برای ساخت فصل پنجم هستند و همچنین می توانیم انتظار داشته باشیم که فصل جدید شرلوک در سال 2022 یا 2023 منتشر شود.

همه چیز درمورد فصل 5 سریال شرلوک هلمز

در رابطه با بازیگران نقش اصلی هم باید گفت هیچ جای نگرانی نیست و بندیکت کامبربچ و مارتین فریمن را در همان نقش های شرلوک هلمز و دکتر واتسون خواهیم داشت. همچنین بنا به شایعاتی که منتشر شده است گفته شده سیان بروک هم برای ایفای نقش اروس هلمز، خواهر شرلوک در این فصل حضور خواهد داشت. همچنین می توان حدس زد که اکثر کاراتر های اصلی در نقش های خود باز خواهند گشت با این حال بهتر است در این رابطه از حدس و گمان استفاده نکنیم و منتظر انتشار اخبار رسمی در این باره باشیم.

نکته ی مهم دیگری که وجود شیوع بیماری کرونا است، به همین خاطر باید بیشتر از آنچه که پیش از این انتظار داشتیم منتظر ساخت سریال و در نتیجه انتظار اخبار رسمی در این باره باشیم و این یعنی تمام تاریخ هایی که پیش از این پیش بینی و گفته می شد اشتباه اند و دیگر اعتباری ندارند.

شماره درباره ی تاریخ شروع فصل جدید چه فکری می کنید؟ درمورد داستان این فصل چه حدسی می زنید؟ شخصیت منفی این بار چه کسی خواهد بود؟ حتما نظرات خود را با در میان بگذارید.

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications