ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

دیزنی 43 هزار کارمند خودش را به مرخصی اجباری فرستاد!

یکشنبه, 24 فروردین, 1399
دیزنی 43 هزار کارمند خودش را به مرخصی اجباری فرستاد!

کمپانی دیزنی بخاطر بحران کرونا ۴۳ هزار نیروی خود را به مرخصی میفرستند تنها ۲۰۰ نفر از پرسنل شاغل در پست های ضروری سر کارشان می مانند.

دنیای والت دیزنی قصد دارد پرداخت حقوق به 43 هزار پرسنل خود را درحدود یک هفته متوقف کند مادامیکه به آن ها اجازه می دهد تا از مزایای آن به مدت یک سال استفاده کنند. موج عظیم مرخصی نیروهای دیزنی با تعطیلی پارک های موضوعی از اواسط ماه مارس و با شیوع ویروس کرونا آغاز شد.

به  گزارش میم ست به نقل از تسنیم، کارکنان می توانند مزایای بیمه عمر، پزشکی و دندانپزشکی خود را برای مدت دوره مرخصی یا حداکثر برای یک سال داشته باشند.

طبق بیانیه شورای خدمات بازرگانی، ائتلاف اتحادیه های نماینده کارکنان دنیای دیزنی، میزان حقوق و ارشدیت برای کارکنانی که مرخصی شان از 19 آوریل آغاز شده، بدون تغییر باقی خواهد ماند.

این اتحادیه در بیانیه ای به اعضا گفت: توافق اتحادیه فراهم کننده محافظت قوی تر و مزایای بیشتر برای 43 هزار پرسنل دیزنی نسبت به کارکنان به مرخصی رفته دیگر بخش های تجاری صنعتی ایالات متحده خواهد بود.

در ادامه بیانیه اتحادیه آمده: حدود 200 نفر از کارکنانی که در بخش های ضروری هستند بر اساس ارشدیت همچنان به کار خود ادامه خواهند داد.

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications