ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

بازدید هادی ساعی از پشت صحنه فیلم سونامی به کارگردانی میلاد صدرعاملی

یکشنبه, 13 خرداد, 1397
هادی ساعی
به گزارش میم ست ، هادی ساعی قهرمان ۲ دوره المپیک از پشت صحنه فیلم «سونامی» نخستین ساخته میلاد صدرعاملی بازدید کرد.

در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای ایران این قهرمان تکواندو درباره ساخت درام‌های ورزشی گفت: خلا فیلم های ورزشی در سینمای ایران حس می‌شود. خیلی از مردم هستند که به سختی های یک ورزش حرفه ای واقف نیستند، پشت صحنه تمرین های سخت، فشارها و استرس ها را نمی بینند. من فکر می کنم که «سونامی» می تواند مردم را با آن زوایا آشنا کند.

هادی ساعی در پایان این دیدار گفت: سال های سال است در حوزه فیلم های ورزشی، فیلمی ساخته نشده است و امیدوارم این فیلم باعث شود تا کارگردان های جوان ما در ساخت فیلم‌هایی با این موضوع ورود کنند، چرا که کارگردان های جوان ریسک پذیرتر هستند.

 بهرام رادان، مهرداد صدیقیان، علیرضا شجاع نوری، رعنا آزادی‌ور، فرشته حسینی، امیرمهدی ژوله، علیرضا ورزنده، امیر شریعت و محمدرضا غفاری بازیگران «سونامی» هستند.

فیلمنامه این فیلم را علی اصغری و میلاد صدرعاملی به طور مشترک به نگارش درآورده‌اند که یک درام ورزشی است و به موضوع چالش های رقابتی ورزشکاران می پردازد.

این فیلم سینمایی محصول موسسه فرهنگی، هنری سبز میلاد فیلم است.

درباره هادی ساعی

هادی ساعی بنه‌کهال (زادهٔ ۲۱ خرداد ۱۳۵۵ در شهر ری)، قهرمان تکواندو جهان و المپیک و عضو چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران است. او با به‌دست آوردن دو مدال طلا و یک مدال برنز، پرافتخارترین ورزشکار ایرانی در تاریخ بازیهای المپیک است. پدر و مادر هادی ساعی اهل روستای بنه کهل از توابع شهرستان بستان‌آباد در استان آذربایجان شرقی می‌باشند. خواهر هادی مهروز ساعی نیز عضو تیم ملی تکواندو بانوان ایران و یکی از معروف‌ترین ورزشکاران زن ایران است. هادی ساعی در دوره سوم و دوره چهارم (دوره کنونی ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶) عضو شورای شهر تهران بوده[۴] و در دوره چهارم توانست به عضویت هیئت رئیسه شورا در آید. هادی ساعی

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications