ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

نویسنده فیلم یک مکان ساکت 2 رسما انتخاب شد!

شنبه, 28 مهر, 1397
نویسنده فیلم یک مکان ساکت 2
به گزارش میم ست ، نویسنده فیلم یک مکان ساکت 2 (A Quiet Place 2) مشخص شده است. امسال فیلم یک مکان ساکت بسیاری را غافلگیر و شگفت زده کرد. فیلمی که داستان آن در آینده ای نچندان دور اتفاق می افتد جایی که یک خانواده سعی دارند از دنیای پر از موجودات و هیولاهای فضایی جان سالم به در ببرند؛ هیولاهایی که از جهانی دیگر آمده و با امواج صوتی قربانیان خود را شکار می کنند. فیلم یک مکان ساکت با بودجه ای ناچیز برابر با 17 میلیون دلار توانست به فروشی نزدیک به 20 برابر بودجه خود دست یابد. با در نظر گرفتن این موضوع به خوبی می توان دلیل اشتیاق کمپانی پاراماونت برای ساخت دنباله ای برای این فیلم را درک کرد. حال در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود ، نویسنده فیلم یک مکان ساکت 2 رسما انتخاب شده است و او کسی نیست جز جان کرازینسکی (John Krasinski) ، فیلمساز و بازیگر فیلم قبلی. پیش از این کرازینسکی اعلام کرده بود که قصد ساخت دنباله ای برای فیلم یک مکان ساکت را ندارد اما کمی بعد تهیه کننده فیلم اعلام کرد که کرازینسکی در ساخت فیلم یک مکان ساکت 2 نقشی خواهد داشت. جان کرازینسکی در مصاحبه ای با مجله خبری هالیوود ریپورتر انتخابش به عنوان نویسنده فیلم یک مکان آرام را تایید کرد و در ادامه افزود:
" من ایده کوچکی برای ساخت دنباله داشتم اما فکر نمی کردم این ایده به جایی برسد. بنابراین به استودیو گفتم که بدنبال شخص دیگری برای ساخت این فیلم باشد. من این ایده کوچک را هم با تهیه کننده در میان گذاشتم و او به من گفت که بیشتر روی آن فکر کنم. پس از آن با کمی تفکر بیشتر به این نتیجه رسیدم که این ایده واقعا عملی و مناسب است. اکنون هم در حال نوشتن فیلم نامه دنباله فیلم یک مکان ساکت هستم. "

نظر شما در مورد ساخت فیلم یک مکان ساکت 2 چیست ؟

نظرات خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. نویسنده فیلم یک مکان ساکت 2 نویسنده فیلم یک مکان ساکت 2نویسنده فیلم یک مکان ساکت 2

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications