ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

ساخت فیلم زندگی نامه ای ایمی واینهاوس تایید شد / داستان زندگی تراژیک خواننده افسانه ای!

چهارشنبه, 25 مهر, 1397
ساخت فیلم زندگی نامه ای ایمی واینهاوس
به گزارش میم ست ، ساخت فیلم زندگی نامه ای ایمی واینهاوس (Amy Winehouse) تایید شده است. اولین آلبوم ایمی واینهاوس با نام فرانک (Frank) در سال 2003 منتشر شد و موفقیت بزرگی را برای او رقم زد اما در سال 2006 این آلبوم بازگشت به تاریکی (Back to Black) بود که توجه بسیاری از علاقه مندان به موسیقی را به واینهاوس جلب کرد. او با این آلبوم نامزد دریافت 5 جایزه گرمی (Grammy) شد و چهار عدد از این جوایز را از آن خود کرد. ایمی واینهاوس یکی از مهمترین عوامل در پیشرفت و شناخته شدن خواننده معروف بریتانیایی به نام ادل (Adele) می باشد. وی در ماه جولای 2011 در 27 سالگی درگذشت و علت مرگ او را اوردوز الکل اعلام کردند. پس از مرگ هم همچنان فروش آلبوم بازگشت به تاریکی ادامه داشت و هنوز هم پس از 12 سال از تاریخ انتشار ، این آلبوم در جایگاه دوم پرفروش ترین آلبوم های موسیقی انگلستان قرار دارد. حال در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود ، به نقل سایت The Wrap خانواده این خواننده با ساخت فیلم زندگی نامه ای ایمی واینهاوس موافقت کرده و تهیه کنندگی اجرایی این فیلم را به همراه کمپانی مانیومنتال پیکچرز (Monumental Pictures) بر عهده گرفته اند. نوشتن فیلم نامه فیلم زندگی نامه ای ایمی واینهاوس را وکالیست قبلی گروه پاپ بریتانیایی عشق مدرن (Modern Romance) و نویسنده فیلم چکمه های غیرعادی (Kinky Boots) یعنی جوف دین (Geoff Deane) بر عهده دارد. ستارگانی همچون چویتل اجیوفور (Chiwetel Ejiofor) و جوئل اجرتون (Joel Edgerton) در این فیلم نقش آفرینی خواهند کرد.

پدر واینهاوس در مورد ساخت فیلم زندگی نامه ای ایمی واینهاوس بیان کرد:

"اکنون ما برای بزرگداشت زندگی و توانایی خارق العاده ایمی احساس آمادگی می کنیم."
پیش از این در سال 2015 فیلمی مستند در مورد زندگی ایمی واینهاوس با بودجه ای 3.4 میلیون دلاری ساخته شده بود که ساخته شده بود که توانست فروشی بالغ بر 24 میلیون دلار را کسب کند.

نظر شما در مورد ساخت فیلم زندگی نامه ای ایمی واینهاوس چیست ؟ در مورد آثار این خواننده بریتانیایی چه نظری دارید ؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. ساخت فیلم زندگی نامه ای ایمی واینهاوس ساخت فیلم زندگی نامه ای ایمی واینهاوس ساخت فیلم زندگی نامه ای ایمی واینهاوس

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications