ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

بازیگر نقش اصلی سریال Pennyworth انتخاب شد/ گذشته ی مرموز آلفرد ، مستخدم بتمن!

سه شنبه, 24 مهر, 1397
بازیگر نقش اصلی سریال Pennyworth
به گزارش میم ست ، بازیگر نقش اصلی سریال Pennyworth (پنی ورث) و همچنین بازیگر نقش پدر بتمن در این سریال انتخاب شده اند. این سریال درام سفارش ساخت خود را در ماه می دریافت کرد و سازنده و برنامه ریز سریال گاتهام (Gotham) یعنی برونو هلر (Bruno Heller) نویسندگی پیلوت و همچنین تهیه کنندگی اجرایی این سریال را بر عهده دارد. داستان سریال Pennyworth در دهه 60 میلادی در لندن روی می دهد. این سریال دوران جوانی آلفرد پنی ورث دوست و همراه و خدمتکار خانوادگی بتمن را به تصویر می کشد جایی که او یک کمپانی امنیتی را تاسیس کرده و با پسر جوان و میلیاردری به نام توماس وین (پدر بتمن) سر کار می رود. حال در تازه ترین اخبار سریال و تلوزیون ، بازیگر نقش اصلی سریال Pennyworth و همچنین بازیگر نقش پدر بتمن انتخاب شده اند. چندی پیش کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که جک بانون (Jack Bannon) و بن آلدریج (Ben Aldridge) به ترتیب نقش های آلفرد پنی ورث و توماس وین را در سریال Pennyworth بازی خواهند کرد.

توضیحات نقش اصلی سریال Pennyworth به شرح زیر است:

" یک فرد صادق، رو راست و پاک که هرگز تصور نمی کنید که او یک قاتل اس ای اس باشد. آلفرد نمی داند که چطور پسر مهربان گذشته ی خود را با قاتل سرد و بی روحی که مجبورا به آن تبدیل شده ، وفق دهد. او مردی قدرتمند است که نمی داند خود را چگونه تعریف کند. "

در توضیحات نقش توماس وین نیز آمده است :

" یک میلیاردر جوان و تازه کار که از سواحل شرقی ایالات متحده آمده است. بسیار منظم و بی پروا و دارای اعتماد به نفس بالا. "
پیش از این در فیلم های بازی تقلید (The Imitation Game) و خشم (Fury) و همچنین سریال های بریتانیایی اندور (Endeavour) ، محفل (Clique) و ریپر استریت (Ripper Street) شاهد نقش آفرینی جک بانون بوده ایم.

نظر شما در مورد داستان و بازیگران سریال Pennyworth چیست؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. بازیگر نقش اصلی سریال Pennyworth بازیگر نقش اصلی سریال Pennyworth

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications