ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

نقش پیتر دنکلیج در فیلم انتقام جویان: جنگ ابدیت مشخص شد

شنبه, 8 اردیبهشت, 1397
جنگ ابدیت
هشدار: خواندن این مطلب بخشی از داستان فیلم Avengers: Infinity War را لو می دهد به گزارش میم ست، فیلم انتقام جویان: جنگ ابدیت (Avengers: Infinity War) اولین حضور پیتر دنکلیج (Peter Dinklage) به عنوان ایتری در دنیای سینمای مارول است. نقش ستاره سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) در این فیلم مشخص نبود اما تا آخرین دقایق شروع اکران فیلم هواداران درباره نقش او کنجاو بودند و حدس می زدند. همانطور که در فیلم ثور: رگناروک (Thor: Ragnarok) دیدیم ثور میولنیز چکش دوست داشتنی خود را از دست داد و در جنگ ابدیت دربه‌در دنبال سلاح جدید می گردد و چه کسی بهتر از سازنده میولنیر که برای سلاح جدید بسازد؟

در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود، حضور پیتر دنکلیج در فیلم جنگ ابدیت از هواداران مخفی نگاه داشته شده بود اما در واقع او مدت قابل ملاحظه ای در فیلم حضوز داشته نقش بسیاز مهمی در داستان ثور دارد. در حالی که در لحظات پایانی فیلم رگناروک دیدیم که ثور بدون میولنیر هم قدرت قابل توجه ای دارد اما در صحنه های ابتدایی جنگ ابدیت دیدیم که تانوس به راحتی ثور را شکست می دهد و در فضا سر گردان می شود تا این که محافظین کهکشان (Guardians of The Galaxy) او را پیدا می کنند.

به همین دلیل ثور تصمیم می گیرد سلاحی پیدا کند که به اندازه ای قدرتمند باشد تا بتواند به کمک آن تایتان دیوانه را شکست دهد. او به کمک راکت و گروت نیداولیر که یکی خانه دورف هاست برود. قبل از این که نقش دنکلیج به عنوان ایتری در جنگ ابدیت را بررسی کنیم تصمیم گرفتیم که کمی او را در کمیک ها معرفی کنیم، در ادامه با ما همراه باشید.

ایتری در کمیک های مارول

به مانند همه شخصیت هایی که در فیلم های ثور حضور داشتند، ایتری هم از افسانه های نروژی الهام گرفته شده است. ایتری و برادرش براک به خاطر ساختن سه شی جادویی شهرت پیدا کرده اند. یک بز طلایی زنده به نام گالین برستی (Gullinbursti)، دراپنیر (Draupnir) حلقه طلایی که می تواند کپی هایی از خودش تولید کند و البته چکش قدرتمند ثور. ایتری شخصیت مهمی نیست اما در طول سالهای مختلف گهگاهی در کمیک های مارول حضور داشته است. در آخرین کمیک که حضور داشت او به عنوان رهبر دورف های نیداولیر معرفی شد. در کمیکی به نام جهش یافته های جدید هم حضور داشت و در جنگ با هلا کمک کرد. همچنین چکشی به نام طوفان شکن (Stormbreaker) برای بتا ری بیل ساخت. چون ایتری داستان های زیادی در کمیک های مارول ندارد، بیشتر کار هایی که انجام داده است در فیلم جنگ ابدیت نمایش داده می شود. اما در فیلم متوجه می شویم که او یکی از قویترین و خطرناک ترین سلاح های کهکشان را نیز ساخته است. بله درست حدس زدید دستکش ابدیت تانوس هم شاهکار ایتری است. در مقاله بعدی نقش ایتری در فیلم انتقام جویان: جنگ ابدیت را به طور مفصل بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید. جنگ ابدیت جنگ ابدیت

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications