ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

مرگ دکتر استرنج در فیلم Infinity War با مصاحبه اخیر بندیکت کامبربچ قوت گرفت

شنبه, 25 فروردین, 1397
مرگ دکتر استرنج در فیلم Infinity War با مصاحبه اخیر بندیکت کامبربچ قوت گرفت
به گزارش میم ست، بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) بازیگر نقش دکتر استرنج گفته است که تضمین نمی کند که پس از فیلم انتقام جویان جنگ بینهایت (Avengers: Infinity War) دوباره بتوانیم او را ببینیم. سال 2016 بود که برای اولین بار دکتر استرنج را دیدیم و پس از آن او به سرعت به یکی از اعضای دنیای سینمایی مارول تبدیل شد. در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود، چشم اگوموتو دکتر استرنج یکی از شش سنگ بینهایت را در خود نگهداری می کند و تایید شده است که این یکی از مهمترین قسمت های پازل است. دکتر استرنج حضور کوتاهی نیز در فیلم ثور راگناروک (Thor: Ragnarok) داشت و به زودی نیز از قدرت جادوگری خود استفاده می کند تا تلاش کند جهان را از دست تانوس نجات دهد. با این که سنگ زمان قدرت زیادی به استرنج می دهد اما احتمالا او این سنگ را نمی تواند به مدت طولانی در اختیار داشته باشد. در اختیار داشتن سنگ باعث می شود که شخص نگهدارنده هدف حمله تانوس قرار بگیرد (همانند ویژن که سنگ ذهن را در اختیار داشت.) ما عکس ها فیلم های کوتاهی درباره مبارزات آنها دیده ایم اما کامبربچ از لو دادن این که استرنج در پایان زنده می ماند یا خیر امتناع می کند. MTV با چند بازیگر فیلم انتقام جویات مصاحبه کرده و از آنها پرسیده است که دوست دارند شخصیت آنها چگونه بمیرد، کامبربچ هم در بین بازیگرانی بود که با آنها مصاحبه شد. او بدون اتلاف وفت درباره شرایط سختی که دکتر استرنج در آن گیر افتاده است توضیح داد. گقت:"تهدید های بسیار زیادی پیش روی او وجود دارد. سنگ زمانی را برای مدتی دور گردنش انداخته است و می دانیم که کسی می خواهد همه سنگ ها را برای یک دستکش بسیار بزرگ جمع آوری کند." وقتی مصاحبه کننده خواست که از زنده بودن یکی از جدید ترین ستاره های استودیوی مارول در پایان فیلم مطمئن شود، کامبربچ این اطمینان را به او نداد. او اضافه کرد:
"ممکن است اینطور نباشد، می گوید که شما دکتر استرنج را در پایان اولین فیلم می بینید، و شما دیدید، او را در فیلم ثور: راگناروک دیدید، به این معنی نیست که فیلم دیگری هم ساخته خواهد شد، باید منتظر باشید و ببینید که آیا دکتر استرنج زنده می ماند یا خیر."
کشتن دکتر استرنج می تواند غافلگیری بزرگی در این فیلم باشد. در تریلر های فیلم Infinity War دیده این که او زیر شکنجه های ابنوی است و به نظر می می رسد که خود کامبربچ هم تایید کرده است که سنگ زمان را ار دست خواهد داد چرا که گفت دکتر استرنج در قسمت کوتاهی از فیلم سنگ زمان را در اختیار دارد. شایعات و زمزمه ها پیرامون مرگ یکی از اعضای گروه انتقام جویان در فیلم Infinity War بسیار زیاد است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که در پایان فیلم چه کسی کشته خواهد شد. شما درباره این فیلم چه فکری می کنید؟ دوست دارید چه کسی در فیلم کشته شود ؟ دکتر استرنج دکتر استرنج

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications