ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

مارول کنترل مجموعه مردان ایکس را در دست خواهد گرفت.

جمعه, 30 شهریور, 1397
مردان ایکس
به گزارش میم ست، در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود، مارول به‌زودی کنترل مجموعه مردان ایکس (X-Men) را بر عهده خواهد گرفت. باب ایگر، رئیس والت دیزنی در مصاحبه جدید خود تایید کرد که پس از ادغام دیزنی با فاکس، مجموعه X-Men به بخشی از دنیای سینمایی مارول تبدیل خواهد شد و کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، مدیریت و رهبری این مجموعه را که سال‌ها در اختیار فاکس بوده است، بر عهده خواهد گرفت. در مصاحبه با هالیوود ریپورتر، زمانی که از ایگر در مورد اینکه چگونه مجموعه مردان ایکس به مارول باز خواهد گشت و آیا کوین فایگی روی آن نظارت خواهد داشت، پرسیده شد، او در جواب گفت:
من فکر می‌کنم این روش فقط منطقی است. می‌خواهم از کاری که بچه‌ های فاکس انجام داده‌اند، مراقبت کنم، اما فکر می‌کنم آن‌ها نیز به خوبی از این موضوع آگاه باشند. این موضوع زمانی برای مارول منطقی است که توسط یک نهاد نظارت شود. ۲ مارول نباید وجود داشته باشد.
این موضوع لزوما به معنای تایید حضور و اضافه شدن مجموعه مردان ایکس به دنیای سینمایی مارول (حداقل در فاز فعلی) نیست و احتمالا با توجه به سوالاتی‌ که در مورد نحوه اضافه شدن و زمان بندی آن وجود دارد، کمی طول خواهد کشید و به نظر نمی‌رسد که آن‌ها از مجموعه فعلی این مجموعه در دنیای سینمایی مارول استفاده کنند، اما طرح‌های احتمالی از جمله حذف جدول زمانی فعلی آن برای استفاده از مجموعه فعلی در دنیای سینمایی مارول نیز وجود دارد یا مارول می‌تواند در نهایت این مجموعه را کاملا بازسازی کنند که هر یک از این برنامه‌ها می‌تواند منطقی باشد. زمانی که از ایگر پرسیده شد که ممکن است ددپول به یک اونجر تبدیل شود، او در پاسخ گفت:
کوین ایده‌های زیادی را دارد، اما من کسی نیستم که به او بگویم که این شخصیت به یکی از آن‌ها تبدیل شود، اما چه کسی از آینده خبر دارد؟
دیزنی با ارائه پیشنهاد خرید ۷۱.۳ میلیارد دلاری توانست بخش فیلمسازی و تلویزیونی فاکس قرن بیستم را خریداری کند که به این ترتیب می تواند کنترل مجموعه مردان ایکس را هم در دست بگیرد. این خبر توسط سهامداران فاکس قرن 21 نیز تصویب شده است و روند ادغام این دو غول سرگرمی به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود. مردان ایکس

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications