ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

فیلم برداری سریال فرعی بازی تاج و تخت از اواخر 2019 آغاز خواهد شد

چهارشنبه, 17 بهمن, 1397
سریال بازی تاج و تخت

به گزارش میم ست، خرداد ماه امسال بود که شبکه HBO سرانجام از سفارش ساخت قسمت آزمایشی اولین نسخه فرعی و پیش درآمد سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) خبر داد. فیلمنامه این سریال توسط جین گلدمن، نویسنده فیلم گاردپ ادشاهی : محفل طلایی (Kingsman: The Golden Circle) نوشته شده است.  جرج آر آر مارتین نیز بخشی از این پروژه است و قرار است به‌ عنوان تهیه کننده اجرایی در سریال پیش درآمد بازی تاج و تخت حضور خواهد داشت.

اخیرا اطلاعاتی از زمان شروع فیلمبرداری و تولید این سریال منتشر شده است. به نقل از وبسایت EW، فیلمبرداری و تولید قسمت آزمایشی نسخه پیش درآمد سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) که هنوز HBO نام رسمی آن را اعلام نکرده است، از اوایل تابستان ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد. پیش از این قرار بود که فیلمبرداری این سریال از اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز شود که این زمان تغییر کرده است.

با اینکه کیسی بلویز پیش از این گفته بود که نسخه پیش درآمد سریال بازی تاج و تخت قرار نیست حداقل تا یک سال پس از پایان سریال اصلی منتشر شود، اما این خبر تایید می‌ کند که این سریال زودتر از اواخر سال ۲۰۲۰ منتشر نخواهد شد و حتی احتمال انتشار آن در سال ۲۰۲۱ نیز وجود دارد. با این حال، ساخت سریال بستگی به موفقیت قسمت پایلوت آن دارد که انتظار می‌ رود در اواخر تابستان یا پاییز امسال، رسما دستور ساخت آن صادر شود.

 اس‌ جی کلارکسون، کارگردان سریال جسیکا جونز و سریال مدافعان، وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت نسخه اسپین آف سریال بازی تاج ئ تخت را بر عهده دارد. طبق گفته مارتین، نام این سریال شب بلند (The Long Night) خواهد بود، اما شبکه HBO هنوز به طور رسمی نام این سریال را اعلام نکرده است.

نائومی واتس، جاش وایت هاوس، نائومی آکی، دنیس گاف، جیمی کمپل باور، شیلا اتیم، ایوونا جرمیا، جورجیا هنلی، الکس شارپ و توبی رگبو، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال فرعی Game of Thrones حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. داستان این سریال هزاران سال پیش از اتفاقات سریال بازی تاج و تخت اتفاق خواهد افتاد.

سریال بازی تاج و تخت سریال بازی تاج و تخت

 

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications