ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

فصل ششم سریال ماموران شیلد تا تابستان 2019 پخش نخواهد شد

پنجشنبه, 27 اردیبهشت, 1397
ماموران شیلد
به گزارش میم ست، در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود، اخیرا شبکه ABC و بخش تلویزیونی مارول اخیرا از سریال ماموران شیلد (Agents of SHIELD) برای فصل ششم خبر داده‌اند. فصل ششم این سریال قرار است کوتاه‌ تر از ۵ فصل گذشته باشد و قرار است تنها در 13 قسمت تولید و در زمان نامشخصی از شبکه ABC پخش شود. همچنین این شبکه اعلام کرده است فصل ششم سریال ماموران شیلد قرار نیست تا تابستان سال 2019 به‌ روی آنتن برود. اتفاقات اواخر فصل پنجم این سریال با فیلم انتقام جویان: جنگ ابدیت (Avengers: Infinity War) همزمان شده بود به همین دلیل فصل ششم سریال ماموران شیلد پس از اکران فیلم انتقام جویان 4 (Avengers 4) یعنی اردیبهشت سال آینده، پخش خواهد شد. با اینکه برخی از طرفداران از طرفداران ممکن است به خبر تاخیر این سریال واکنش منفی نشان دهند؛ اما این شبکه اعتقاد دارد که این موضوع به بهبود کیفیت سریال کمک می‌کند. چنینگ دانگی (Channing Dungey)، رئیس شبکه ABC، به TVLine گفت:
"اخیرا متوجه شده ایم که سریال Agents of SHIELD دارای طرفداران پرشور و وفادار زیادی است. این سریال فوق العاده قرار است با تاخیر منتشر شود. با قراردادن این سریال در برنامه پخش تابستان سال 2019، قصد داریم تا به سطح فوق العاده‌ ای برای طرفداران وفادار دست پیدا کنیم و به آن‌ها ارائه دهیم و امیدواریم که فرصتی برای ساخت ادامه سریال برای فصل‌ های بیشتر از آنچه که تاکنون اعلام شده است، داشته باشیم."
کلارک گرگ (Clarck Gregg) در نقش فیل کولسن، مینگ-نا ون (Ming-Na Wen) در نقش ملیندا می، کلویی بنت (Chloe Bennet) در نقش دیزی جانسون (کوئیک)، هنری سیمونز (Henry Simons) در نقش آلفونسو مکنزی، الیزابت هنستریج  (Elizabeth Henstridge) در نقش جما سیمونز، یاین د کست‌تکر (Iain De Caestecker) در نقش لئو فیتز، ناتالیا کوردوا-باکلی (Natalia Cordova-Buckley) در نقش یویو و جف وارد (Jeff Vared) در نقش دیک، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل پنجم سریال Agents of SHIELD حضور دارند. کار ساخت و تولید سریال ماموران شیلد بر عهده جد ویدون (Jed Whedon) و موریسا تانکاروئن (Maurissa Tancharoen) است. قسمت پایانی فصل پنجم سریال Agents of SHIELD که پایان (The End) نام دارد، قرار است جمعه این هفته از شبکه ABC به روی آنتن برود. ماموران شیلد ماموران شیلد

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications