ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

برد پیت، دی کاپریو و آل پاچینو در عکس های پشت صحنه فیلم روزی روزگاری در هالیوود

شنبه, 6 مرداد, 1397
عکس های پشت صحنه فیلم روزی روزگاری در هالیوود
دوستان قبل از اینکه مطلب رو آغاز کنیم لازمه توضیح بدم آدرس و اسم سایت از فیلم نیوز به «میم ست» تغییر پیدا کرده و این تغییر تا یک هفته آینده اعمال میشه، امیدواریم با این تغییر و تغییرات بزرگ دیگه ای که داریم اعمال می کنیم فعالیت به مراتب قوی تر، هنری تر و مفیدتری داشته باشیم و بیشتر از قبل نظر شما رو به خودمون جلب کنیم. به گزارش میم ست، چندی پیش عکس های پشت صحنه فیلم روزی روزگاری در هالیوود (Once Upon a Time in Hollywood) منتشر شد. حدود یک ماهی است که فیلمبرداری و تولید این فیلم که نهمین و جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) است، در شهر لس آنجلس آغاز شده که در اولین تصویر منتشر شده از این فیلم، شاهد استايل نوستالژيک لئوناردو دی کاپریو (Leonardo DiCaprio) و برد پیت (Brad Pitt) بودیم. حال در تازه ترين اخبار فیلم و سینمای هالیوود ، عکس های پشت صحنه فیلم روزی روزگاری در هالیوود ، فيلم مورد انتظار و پر ستاره تارانتینو منتشر شده است. در این تصاویر شاهد حضور برخی از ستارگان فیلم هستیم که از جمله آن می‌توان به لئوناردو دی کاپریو، برد پیت و آل پاچینو (Al Pacino) اشاره کرد که به‌ همراه کوئنتین تارانتینو در این تصاویر قابل مشاهده هستند. دی‌ کاپریو نقش ریک دالتون، پیت نقش کلیف بوث و پاچینو نقش ماروین شوارز را در این فیلم بر عهده دارند.

بازیگران اصلی فیلم روزی روزگاری در هالیوود عبارتند از:

لئوناردو دی کاپریو ، برد پیت ، مارگو رابی ، آل پاچینو ، تیموتی اولیفانت ، برت رینولدز ، کرت راسل ، جیمز مارسدن ، تیم راث ، مایکل مدسن ، دمین لوییس ، لوک پری ، امیل هرش ،‌ داکوتا فانینگ ، کلیفتون کالینز جونیور ، کیث جفرسون ، نیکولاس هموند ، اسکوت مکنری و جولیا باترز. به نقل از زومجی فیلمبرداری و تولید این فیلم در طول تابستان امسال انجام خواهد شد و مارگو رابی نیز به‌تازگی به گروه فیلمبرداری فیلم اضافه شده است. رابی نقش شارون تیت را در فیلم روزی روزگاری در هالیوود بر عهده دارد که دالتون و بوث در همسایگی او زندگی می‌کنند. فیلم روزی روزگاری در هالیوود در ابتدا قرار بود در تاریخ ۹ آگوست سال ۲۰۱۹ (۱۸ مرداد ۱۳۹۸) اکران شود، اما هفته گذشته شرکت سونی پیکچرز اکران این فیلم را جلو انداخت و حال این فیلم اکنون قرار است دو هفته زودتر و در تاریخ ۲۶ جولای ۲۰۱۹ (۴ مرداد ۱۳۹۸) روی پرده‌ های سینما به نمایش در آید.

عکس های پشت صحنه فیلم روزی روزگاری در هالیوود را می توانید در زیر مشاهده کنید:

نظرات خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. عکس های پشت صحنه فیلم روزی روزگاری در هالیوود عکس های پشت صحنه فیلم روزی روزگاری در هالیوود عکس های پشت صحنه فیلم روزی روزگاری در هالیوود عکس های پشت صحنه فیلم روزی روزگاری در هالیوود عکس های پشت صحنه فیلم روزی روزگاری در هالیوود عکس های پشت صحنه فیلم روزی روزگاری در هالیوود عکس های پشت صحنه فیلم روزی روزگاری در هالیوود عکس های پشت صحنه فیلم روزی روزگاری در هالیوود عکس های پشت صحنه فیلم روزی روزگاری در هالیوود عکس های پشت صحنه فیلم روزی روزگاری در هالیوود

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications