ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

انتشار عکس جدید پشت صحنه فیلم جانگل کروز / دواین جانسون در کنار امیلی بلانت

سه شنبه, 6 شهریور, 1397
عکس جدید پشت صحنه فیلم جانگل کروز
به گزارش میم ست ، دواین جانسون (Dwayne Johnson) ملقب به راک، عکس جدید پشت صحنه فیلم جانگل کروز (Jungle Cruise) را منتشر کرد. از ماه اردیبهشت امسال فیلمبرداری و تولید فیلم جانگل کروز در هاوایی آغاز شده است. حال در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود ، عکس جدید پشت صحنه فیلم جانگل کروز منتشر شده است. دواین جانسون که با نام راک نیز شناخته می‌شود، تصویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این فیلم را منتشر کرده که در این تصویر شاهد حضور جانسون به‌ همراه امیلی بلانت (Emily Blunt) و ژاومه کویت سرا (Jaume Collet-Serra) ، کارگردان فیلم هستیم. این فیلم اقتباسی از گردش‌ های ماجراجویانه از طریق رودخانه در پارک تفریحی دیزنی است و طبق گفته جانسون، در حال حاضر فیلم جانگل کروز وارد چهارمین ماه از فیلمبرداری و تولید خود شده است و احتمالا به ‌زودی به پایان خواهد رسید. این فیلم قرار است یک تجربه ماجراجویانه و سرگرم ‌کننده را به مخاطبان ارائه دهد و در تصویر جدید فیلم شاهد ظاهر رسمی بلانت و جانسون در این فیلم لایو اکشن هستیم.

بازیگران اصلی فیلم جانگل کروز عبارتند از :

دواین جانسون ، امیلی بلانت ، جک وایتهال (jack whitehall) ، جسی پلمونس (Jesse Plemons) ، ادگار رامیرز (Édgar Ramírez) ، پل جیاماتی (Paul Giamatti) ، ورونیکا فالکون (Veronica Falcón) ، اندی نیمن (Andy Nyman) و دنی روویرا (Dani Rovira) . ژاومه کویت سرا ، کارگردان فیلم  آب ‌های کم ‌عمق (The Shallows)، کارگردانی اثر را بر عهده دارد و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده جی دی پین ، پاتریک مک ‌کی و مایکل گرین بوده است. علاوه بر این برای ساخت فیلم جانگل کروز از فیلم ‌ها و مجموعه‌ هایی چون فیلم دزدان دریایی کارائیب (Pirates of the Caribbean) ، فیلم عمارت متروکه (The Haunted Mansion) ، فیلم The Country Bears و فیلم سرزمین فردا (Tomorrowland) الهام گرفته شده است. فیلم جانگل کروز قرار است در تاریخ ۱۱ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۹ مهر ۱۳۹۸) در روی پرده‌ های سینما به نمایش گذاشته شود.

عکس جدید پشت صحنه فیلم جانگل کروز را می توانید در زیر مشاهده کنید:

نظر شما در مورد فیلم جانگل کروز چیست ؟ در مورد دیگر فیلم های دواین جانسون و امیلی بلانت چه نظری دارید ؟ نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. عکس جدید پشت صحنه فیلم جانگل کروز

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications