ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

علاقه تام کروز به بازی در فیلم های ابرقهرمانی

پنجشنبه, 27 اردیبهشت, 1397
تام کروز
به گزارش میم ست، تام کروز (Tom Cruise)، بازیگر کهنه کار و محبوب سینمای هالیوود در جریان معرفی و تبلیغ فیلم جدید مجموعهٔ ماموریت غیر ممکن (Mission: Impossible) با عنوان ماموریت غیر ممکن: فال اوت (Mission Impossible: Fallout) در سخنانی اعلام کرد که مشکلی با حضور در فیلم‌ های ابرقهرمانی ندارد و بدش نمی‌ آید در فیلم‌ های دنیای سینمایی دی سی بازی کند. تام کروز جزو بازیگران درجهٔ یک سینمای هالیوود است و تجربهٔ حضور در همه نوع فیلمی را دارد، از فیلم‌ های بلاک‌ باستری چون مجموعه فیلم‌ های ماموریت غیر ممکن گرفته تا فیلم موفق دهه هشتادی تاپ گان (Top Gun). حتی او برای بازی در فیلم متولد چهارم جولای (Born on the Fourth of July) نامزد دریافت جایزهٔ اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد. تا به امروز تام کروز بازی در همه ژانر ها را تجربه کرده بجز یکی، ژانر ابرقهرمانی. این بار این بازیگر خوش‌ لبخند آمریکایی می‌ خواهد این ژانر را هم به لیست بلند بالای فیلم های خود اضافه کند. او در سالهای اخیر، در فیلم‌ های اکشن و ماجراجویانه زیادی بازی کرده است، اما هنوز نمی‌ توان او را ابرقهرمان دانست چرا که هنوز شنلی روی دوش نینداخته یا لباس تنگی نپوشیده است. بازیگران درجه یک توانایی بازی در هر نقشی را دارند و اگر روزی تام کروز را در لباس ابرقهرمانی ببینیم، مطمئناً وی از پس نقش خود به‌خوبی برخواهد آمد. در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود، تام کروز در جریان سینما کان شهر لاس وگاس، مصاحبه‌ ای با MTV داشت و هنگامی که از او پرسیده شد نظرش در مورد حضور در فیلم‌ های ابرقهرمانی چیست، گفت که در هر ژانری قله‌ای برای فتح شدن وجود دارد. خبرنگار از تام کروز پرسید آیا هنری کویل (Henry Cavill)، همبازی‌ اش در فیلم Mission: ImpossibleFallout، در مورد حضور در دنیای سینمایی دی‌ سی صحبت کرده است؟ که کروز در پاسخ چنین گفت:
"در هر کاری، قله‌ ی  فتح‌ نشده ای وجود دارد. هرگز نمی‌ گویم در این آثار حضور نخواهم داشت؛ اگر پروژهٔ جذاب و خوبی باشد، فکر می‌ کنم تماشاچیان نیز دوست داشته باشند آن را تماشا کنند و سرگرم شوند و احساس می‌ کنم که می‌ توانم در این زمینه حرفی برای گفتن داشته باشم."
هنری کویل که نقش کلارک کنت/سوپرمن را در سه فیلم مرد پولادین (Man of Steel)،بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت( Batman v Superman: Dawn of Justice) و لیگ عدالت (Justice League) بر عهده داشته است، در رابطه با ملحق شدن تام کروز به دنیای سینمایی دی‌ سی به MTV گفت اتفاق بسیار جالبی خواهد بود و از این موضوع استقبال خواهد کرد. وی نگفت که تام کروز برای ایفای چه نقشی قرار است به دنیای سینمایی دی‌سی بپیوندد. فیلم Mission Impossible: Fallout قرار است در تاریخ 27 جولای 2018 (5 مردادماه 1397) اکران شود. تام کروز تام کروز  

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications