ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

بازگشت یکی از شخصیت های محبوب دنباله فیلم ماموریت غیرممکن تایید شد

شنبه, 20 بهمن, 1397
بازگشت یکی از شخصیت های محبوب دنباله فیلم ماموریت غیرممکن تایید شد

به گزارش میم ست، ماه گذشته کمپانی پارامونت پیکچرز ساخت دنباله فیلم ماموریت غیرممکن (Mission Impossible) را تایید کرد و  اعلام کرد که کریستوفر مک‌ کوری، کارگردان و نویسنده فیلمنامه فیلم های ماموریت غیر ممکن: ملت سرکش (Mission Impossible: Rogue Nation) و فیلم ماموریت غیر ممکن: فال اوت (Mission Impossible: Fallout) برای نوشتن فیلمنامه و کارگردانی دو قسمت جدید این مجموعه اکشن نیز باز خواهد گشت.

علاوه بر این، تام کروز (Tom Cruise) بار دیگر قرار است نقش ایتن هانت را در دو دنباله فیلم ماموریت غیرممکن بر عهده داشته باشد.اخیرا نیز، بازگشت یکی دیگر از شخصیت‌ های مجموعه ماموریت غیر ممکن در قسمت جدید این مجموعه اکشن تایید و اعلام شده است.

به نقل از اسلش‌ فیلم، ربکا فرگوسن، بازیگر نقش ایلسا فاست در مجموعه ماموریت غیر ممکن، به‌ تازگی در برنامه تلویزیونی Lorraine به‌ عنوان مهمان شرکت کرد. زمانی که از این بازیگر سوئدی در مورد احتمال حضورش در دنباله فیلم ماموریت غیرممکن سوالی پرسیده شد، او در جواب تنها تایید کرد و گفت که خواهید دید.

اگرچه فرگوسن تنها حضورش در فیلم Mission Impossible 7 (ماموریت غیر ممکن ۷) را تایید کرده، اما قابل انتظار است که او در فیلم Mission Impossible 8 (ماموریت غیر ممکن ۸) نیز حضور داشته باشد. علاوه بر فرگوسن، انتظار می‌رود که سایمون پگ (Simon Pegg)، بازیگر نقش بنجی و وینگ ریمز، بازیگر نقش لاتر استیکل نیز برای نقش آفرینی دوباره در دو دنباله فیلم ماموریت غیرممکن بازگردند.

همچنین گفته می‌شود که ممکن است شاهد حضور هنری کویل و الک بالدوین برای نقش آفرینی دوباره در دو دنباله فیلم ماموریت غیرممکن نیز باشیم. فرگوسن در ابتدا در فیلم Mission Impossible: Rogue Nation نقش شخصیت جدیدی به نام ایلسا فاست را بر عهده داشت که محبوبیت این شخصیت باعث شد تا شاهد بازگشت او در فیلم Mission Impossible: Fallout نیز باشیم.

همچنین کمپانی پارامونت به‌ تازگی تاریخ اکران دو قسمت جدید فیلم Mission Impossible را تایید و اعلام کرد که فیلم Mission Impossible 7 برای اکران در تاریخ ۲۳ جولای ۲۰۲۱ (۱ مرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است و به دنبال آن فیلم Mission Impossible 8 قرار است در تاریخ ۵ آگوست ۲۰۲۲ (۱۴ مرداد ۱۴۰۱) اکران شود.

دنباله فیلم ماموریت غیرممکن

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications