ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

ویدئوی سکانس سانسور شده تجاوز در سریال رهایم نکن منتشر شد

دوشنبه, 14 خرداد, 1397
صحنه تجاوز سریال رهایم نکن

ویدئوی سکانس صحنه تجاوز در سریال « رهایم نکن » منتشر شد.

به گزارش میم ست در جدیدترین اخبار سریال و تلویزیون ایران سکانس سانسور شده تجاوز در سریال رهایم نکن که توسط صدا و سیما سانسور شده بود منتشر شد. این سانسور با انتقاد عوامل سریال و به خصوص کارگردان فیلم روبرو شد. شما می توانید این ویدئو را در این مطلب مشاهده کنید.

سکانس سانسور شده تجاوز در سریال رهایم نکن

قضیه سکانس سانسور شده تجاوز در سریال رهایم نکن

بخش‌هایی از یکی از مهم‌ترین سکانس‌های سریال رمضانی رهایم نکن به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور، پنجشنبه‌شب - 10 خرداد - از سوی صداوسیما حذف شد. سکانسی که از سوی تلویزیون با حذف مواجه شده است، صحنه تجاوز سریال رهایم نکن بود و به موضوع تجاوز اختصاص داشت.

سریال عسگرپور در حالی با حذف بخش‌های کلیدی همراه بوده که پیش از این محور و موضوع این سریال با موضوع پرداختن به آسیب‌های اجتماعی و تجاوز، از سوی تلویزیون تأیید شده بود.

در جدیدترین اخبار سریال و تلویزیون ایران درباره حذف بخش‌هایی از این سریال که اتفاقاً در حضور او ضبط شده بود، عوامل مجموعه «رهایم نکن» وقوع این سانسور توسط تلویزیون را - که به قسمت 16 این مجموعه مربوط بوده - تأیید کرده‌اند.

انتقاد عسگرپور به سانسور صحنه تجاوز سریال رهایم نکن

سریال رمضانی رهایم نکن در قسمت شانزدهم با حذف بخش‌هایی مربوط به موضوع تجاوز مواجه شد که انتقاد کارگردان را به همراه داشت. همچنین تلویزیون ترجیح داد با حذف نوبت تکرار شبانگاهی این سریال که حدود ساعت یک بامداد روی آنتن می‌رود، مجموعه قدیمی متهم گریخت را در این ساعت پخش کند.

محمدمهدی عسگرپور، کارگردان سریال رمضانی رهایم نکن که از شبکه سه سیما پخش می‌شود، با تأکید بر اینکه تغییرات این سریال بدون اطلاع او صورت گرفته است، گفت: ما از ابتدای ماه مبارک به دلیل تعاملی که وجود داشت مشکلی در پخش سریال نداشتیم تا اینکه چند شب پیش بدون اطلاع و اجازه ما چند دیالوگ از سریال حذف شد.

شما می توانید این ویدئو را از صفحه میم ست در نماشا دانلود کنید.

سکانس سانسور شده تجاوز در سریال رهایم نکن

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications