ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

خط زمانی سوءاستفاده های مالی و جانی از استن لی

پنجشنبه, 23 فروردین, 1397
استن لی
به گزارش میم ست سال گذشته اوضاع برای استن لی (Stan Lee) افسانه کمیک های مارول سخت شده است. و افشاگری های اخیر باعث نگرانی های دوستان و طرفداران او در مورد سوءاستفاده از این مرد 95 ساله شده است. لی ثروتی ده ها میلیون دلاری دارد و خیلی از گزارش ها در مورد او، افراد نزدیکش را برای بدست آوردن دارایی های لی و خالی کردن حساب های او نگران کرده اند. استن لی به حضور در همه فیلم های جهان سینمایی مارول عادت داشت، ولی در این چندماه چندین پروژه عمومی را کنسل کرده است و بنظر دستیابی به او سخت است. این قضیه وقتی به آستانه خود رسید که در جدیدترین  اخبار فیلم و سینمای هالیوود منتشر شد که نزدیکان لی در تابستان آینده مورد بازرسی قرار می گیرند و احتمال سوءاستفاده از اموال و دارایی های او وجود دارد. در اینجا به اختصار به خط زمانی وقایعی که اتفاق افتاده می پردازیم که نقاط مهم دعوای به دست آوردن اموال و دارایی های لی است. افراد مهم: جوانی لی: زن 93 ساله لی که در سال 2017 فوت کرد. جی سی لی: دختر 67 ساله لی مکس اندرسون: بادیگارد و راننده قدیمی استن لی کیا مورگان:  دلال و آشنای جی سی که به عنوان بهترین پادوی او نیز توصیف شده است. جری الیورز: آشنای جی سی که پس از مرگ جوانی وکالت لی را بدست آورد. او همچنین قرارهای پزشکی لی و امور خانه را مدیریت می کند. لیندا سانچز: پرستار خانگی لی تام لالاس: وکیل لی

زمستان 2014

با توجه به مدیر برنامه های سابق لی برادلی هرمن (Bradley Herman) یک بحث بین جی سی لی و پدر و ماردش پیش آمد که به دعوای فیزیکی ختم شد. در این دعوا جی سی لی مادرش را از پنجره ای به پایین پرتاب کرده و سر لی را نیز به پشت صندلیش کوبیده است. هرمن عکس های از مصدومیت جوانی و لی منتشر کرد. همچنین شاهد دیگری تایید کرد که آن ها با هم دعوا داشته اند.

7 ژوئن 2017

جوانی لی در سن 93 سالگی پس از 70 سال زندگی با لی در گذشت.

29 دسامبر 2017

گزارشی منتشر شد که پلیس در حال بازرسی چکی است به مبلغ 300 هزار دلار که از حساب لی نوشته شده بدون این که خود او بداند. بعدا تایید شد که این چک برای الیوارز نوشته شده است. کسی که ادعا می کند: "آقای لی به من گفت که پس از فوت خانم لی من به او زندگی جدیدی دادم و چکی هم به عنوان تشکر به من دادند.

9 ژانویه 2018

گزارشی منتشر شد که لی را به آزار و اذیت های جنسی پرستار خانگی اش متهم می کرد. هرچند شکایت حقوقی از او نشد و پلیس هم اقدامی نکرد. در یک بیانیه تام لالاس وکیل لی این اتهامات را رد کرد.

1 فوریه 2018

لی پس از یک سکته ناموفق و تنگی نفس به بیمارستان برده شد. پس از یک شب نیز مرخص شد.

13 فوریه 2018

استن لی اظهارنامه ای را امضا کرد که تام لالاس وکیلش آماده کرده بود. این اظهارنامه در مورد تمام جزئیات مالی آینده جی سی، حق اختیار کارت های اعتباری و حادثه ای بود که در آن جی سی با وکیلش  به خانه استن لی رفته بود و از او خواسته بود تا خانه را به نام او کند. اما لی این قرارداد را امضا نکرد.

16 فوریه 2018

راننده لی، مکس اندرسون پس از اینکه کیا مورگان گزاش حرکت توهین آمیز او نسبت به جی سی را به پلیس داد اخراج شد. اندرسون به جرم دزدی پول و آیتم هایی از کلکسیون خاطره انگیز کمیک های او متهم شد. ولی آن ها را رد کرد.

20 فوریه 2018

پرستار لی لیندا سانچز یک اظهارنامه غیر رسمی را در دفتر لالاس پر کرد که جزئیات دعوای فیزیکی و کلامی جی سی با پدرش بود. اظهارنامه همچنین در مورد تهدید های مورگان برای گفتن گذشته سانچز به رسانه ها نیز مطلبی عنوان کرد.

27 فوریه 2018

خبری منتشر شد که واحد تخصصی LAPD  در مورد سوءاستفاده های مالی لی تحقیقاتی را انجام خواهد داد، پس از اینکه لی اعلام کرد که 1.4 میلیون دلار از حساب بانکی او گم شده است.

28 فوریه 2018

مطلبی منتشر شد که سانچز را به شستن استن لی در حمام و یک ماساژ با "پایانی خوش" متهم می کرد. این شکایت در سرویس حمایت بزرگسالان در لس آنجلس به ثبت رسید. در یک ویدئو لی هرگونه رفتار غیرمتعارف با پرستارش را رد کرد. استن لی  

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications