ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

سریال پیکی بلایندرز برای فصل ششم و هفتم تمدید شد

دوشنبه, 17 اردیبهشت, 1397
سریال پیکی بلایندرز برای فصل ششم و هفتم تمدید شد
به گزارش میم ست، به نظر می رسد آینده سریال پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) روشن تر از چیزی است که قبلا فکر می کردیم. سازنده این سریال اعلام کرده است که برنامه دارد تا داستان خانواده تامی شلبی را برای دو فصل دیگر روایت کند. قبلا اعلام شده بود که پخش این سریال پس از 5 فصل به پایان خواهد رسید اما هواداران این سریال با شنیدن این خبر که این سریال دو فصل دیگر نیز ادامه خواهد داشت بسیار خوشحال هستند. داستان این سریال در فصل چهارم به اوج خود رسید و نمره های بسیار بالایی را هم از منتقدان دریافت کرد. تعداد بینندگان سریال پیکی بلایندرز تا فصل سوم تقریبا عدد ثابتی بود اما با انتشار فصل چهارم تعداد بینندگان آن بسیار زیاد شد شاید دلیلش این باشد که شبکه نت فلیکس حقوق پخش این سریال در خارج از بریتانیا را در اختیار گرفته و با فاصله زمانی بسیار کوتاهی قسمت‌ های این سریال را منتشر کرده است. در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود، بنابر گزارشی که ددلاین منتشر کرده است، استیون نایت (Steven Knight) سازنده این سریال در کنفرانس مطبوعاتی بیرمنگام پرس کلاب گفت که در حال برنامه ریزی برای ساختن فصل های ششم و هفتم این سریال هستند و با سیلیان مورفی (Cillian Murphy) نیز صحبت کرده اند تا در ادامه سریال نیز به ایفای نقش بپردازد. او گفت: "ما با مورفی صحبت کردیم و او گفت که با کمال میل همچنان در این سریال حضور خواهد داشت و بقیه عوامل و بازیگران هم برای ساختن فصل ششم و هفته آماده هستند." با این حال، به نظر می‌ رسد که ادامه دادن سریال Peaky Blinders پس از پنج فصل ایده جدیدی نیست و نایت پیش از این نیز گفته بود با اینکه فصل پنجم به‌عنوان فصل پایانی در نظر گرفته شده، اما همچنان ایده‌های برای ادامه دادن سریال وجود دارد. نایت پیش از اینکه درباره برنامه‌ اش برای ساخت فصل ششم و هفتم سریال Peaky Blinders صحبت کند، در مورد اینکه چگونه افزایش محبوبیت و طرفداران پر شور روی بازبینی دوباره در مورد زمان پایان سریال تاثیر می‌گذارد، گفت:
"مدت ها بود که در نظر داشتیم این سریال را پس از پنج فصل به پایان برسانیم اما به نظر می‌ رسد که این شور و شوق هر روز بیشتر رشد می‌کند و این موضوع باعث می‌شود که پیش از تصمیم گیری نهایی کمی مکث و دوباره فکر کنیم."
با این حال BBC هنوز رسما دستور ساخت دو فصل بعدی سریال Peaky Blinders را صادر نکرده است. در فصل چهارم این سریال اشاره‌ هایی به گنگستر های معروف آمریکایی مثل آل کاپون شد و به‌ نظر می‌رسد که تامی شلبی و پیکی بلایندرز هنوز پتانسیل‌ های خوبی برای ماجراجویی‌ های جدید در آینده دارند. با این حال، نایت از دادن اطلاعات بیشتری در این مورد خودداری کرده است. فصل پنجم این سریال در تاریخ نامعلومی در سال 2019 پخش خواهد شد. پیکی بلایندرز   پیکی بلایندرز

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications