ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

سریال ریک و مورتی برای 70 قسمت دیگر تمدید شد

جمعه, 21 اردیبهشت, 1397
ریک و مورتی

به گزارش میم ست، پس از مذاکرات و کشمکش های فراوان دن هارمون (Dan Harmon) و جاستین رویلند (Justin Roiland) سازندگان سریال انیمیشنی ریک و مورتی (Rick an Morty) اعلام کردند که این مجموعه حداقل برای 70 قسمت دیگر تمدید شد. محبویت این سریال در فصل سوم به او خود رسید و تعداد بینندگان آن نیز بسیار افزایش یافت و نمرات بالایی هم از منتقدان دریافت کرد اما جالب اینجا بود که شبکه پخش کننده این سریال پس از اتمام فصل سوم ساخت فصل چهارم را سفارش نداد.

پس از آن هواداران این سریال در شبکه های مجازی از سازندگان این سریال گلایه کردند که چرا فصل چهارم آن را نمی سازند. دن هارمون و جاستین رولند هم توضیح دادند که مذاکرات با شبکه سازنده به مراحل بسیار باریک و سختی رسیده است و همین دلیل تاخیر در ساخت فصل چهارم است. همچنین هارمون در مقطعی اعلام کرد که نسبت به آینده این سریال بسیار خوشبین است و امیدوار است که فصل چهارم ریک و مورتی ساخته شود. در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود، دن هارمون با غافلگیر کردن هواداران این سریال اعلام کرد ادامه این سریال ساخته خواهد شد و برای حداقل 70 قسمت سفارش ساخت گرفته اند.

سریال ریک و مورتی برای سه فصل و تقریبا 31 قسمت پخش شده است و دن هارمون نیز گفته است فصل بعدی این سریال 14 قسمتی خواهد بود. بنابر این اگر میانگین هر فصل را 14 قسمت حساب کنیم، 70 قسمت که قرار است تولید شود 5 فصل می شود. البته هواداران هم می دانند که حتی ساخت یک فصل این سریال هم برای دن هارمون و جاستین رولاند بسیار سخت است.

در حال حاضر سه فصل از سریال Rick and Morty منتشر شده و با احتساب 70 قسمت جدید سریال، مجموع قسمت‌ های 8 فصل احتمالی سریال Rick and Morty به 101 قسمت افزایش خواهد یافت و در صورت ادامه این روند احتمالا شاهد ساخت و تولید قسمت‌ های بیشتری از این انیمیشن محبوب تلویزیونی خواهیم بود. با این حال، هنوز زمان پخش فصل چهارم سریال Rick and Morty مشخص نیست؛ اما انتظار می‌ رود که در طول سال 2019 یا 2020 شاهد انتشار فصل چهارم این سریال انیمیشنی و کمدی مورد انتظار باشیم.

ریک و مورتی ریک و مورتی

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications