ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

سریال انیمیشنی سیمپسون ها برای دو فصل دیگر تمدید شد / طولانی ترین سریال تاریخ

جمعه, 19 بهمن, 1397
سریال انیمیشنی سیمپسون ها

به گزارش میم ست، سریال انیمیشنی سیمپسون ها (The Simpsons) یکی از طولانی‌ ترین سریال تاریخ تلویزیون است که همچنان هم پخش آن ادامه دارد و در حال حاضر شبکه تلویزیونی فاکس در حال پخش قسمت سی ام این انیمیشن سریالی بسیار محبوب است. فعلا مشخص نیست که ساخت و پخش این سریال تا کی ادامه خواهد داشت. به نظر می رسد سازندگان این سریال قصدی برای اتمام آن ندارند و تا زمانی که مخاطبان از این سریال راضی باشند پخش آن همچنان ادامه خواهد داشت.

بنابر اخبار جدید منتشر شده، سریال انیمیشنی سیمپسون ها برای دو فصل دیگر تمدید شده است. طبق گزارش وبسایت خبری ددلاین، شبکه فاکس این سریالی انیمیشنی را برای فصلهای سی و یکم و سی و دوم تمدید کرده است. به این ترتیب تعداد قسمت‌ های این سریال که از شبکه فاکس پخش شده به عدد 713 برسد. همچنین فاکس با صداپیشگان شخصیت‌ های اصلی مجموعه سیمپسون‌ ها قرارداد جدید برای حضور در فصل ۳۱ و ۳۲ام این سریال امضا کرده است

پخش فصل سی‌ ام سریال انیمیشنی سیمپسون ها همچنان ادامه دارد و قسمت ۱۳ فصل ۳۰ ام قرار است در تاریخ ۱۰ فوریه ۲۰۱۹ (۲۱ بهمن ۱۳۹۷) از شبکه فاکس پخش شود. طبق آمار منتشر شده از ۱۲ قسمت ابتدایی این فصل، به طور میانگین ۷.۵ میلیون بیننده هر قسمت فصل سی‌ ام این سریال را تماشا کرده‌ اند که آمار بسیار بسیار بالایی برای این شبکه و سریال محسوب می شود. و با اینکه ممکن است طرفداران سریال The Simpsons نیز قبول داشته باشند که این سریال کیفیت گذشته را ندارد، اما این آمار نشان می‌ دهد این اثر هنوز از محبوبیت زیادی در بین محصولات مشابه برخودار است.

انیمیشن The Simpsons Movie (فیلم سیمپسون‌ها) نسخه سینمایی این مجموعه بود که در تابستان سال ۲۰۰۷ اکران شد و این انیمیشن سینمایی توانست نظر منتقدان و تماشاگران را به خود جلب کند. از آن زمان خبرهای زیادی در مورد امکان ساخت دنباله آن شنیده می‌شود، اما تا به امروز قسمت دوم این انیمیشن ساخته نشده است.

سریال انیمیشنی سیمپسون هاسریال انیمیشنی سیمپسون ها

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications