ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

ساخت سریال Hitman توسط Hulu و خالق John Wick

پنجشنبه, 25 آبان, 1396
hitman

کمپانی Fox 21 و Hulu در حال همکاری برای ساخت سریالی براساس سری بازی های محبوب Hitman از استودیوی بازی سازی IO Interactive است. فیلمنامه قسمت اول سریال را Derek Kolstad، خالق مجموعه فیلم های محبوب John Wick، به نگارش در آورده است. وی فیلمنامه قسمت اول و سوم مجموعه John Wick که در سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد را به نگارش در آورده.

به گزارش میم ست سریال Hitman قرار است Kolstad، Adrian Askariech و Chuck Gordon را به عنوان تهیه کننده اجرایی داشته باشد. طبق گفته ها به نظر می‌رسد این دو کمپانی قصد دارند سریال Hitman را به عنوان یک سریال پر هزینه و پرچمدار بسازند.

سری بازی های Hitman تا به حال بیش از ۲۵ میلیون نسخه فروش داشته اند. اولین بازی این مجموعه به نامHitman: Codename 47 در سال ۲۰۰۰ منتشر شد و پس از آن نیز Hitman2: Silent Assassin در سال ۲۰۰۲ و Hitman: Contracts در سال ۲۰۰۴ عرضه شدند. سپس طی سال های بعد چندین نسخه از این سری بازی منتشر شدند و آخرین بازی نیز Hitman نام داشت که در سال ۲۰۱۶ عرضه شد. آخرین بازی این مجموعه توانسته ۷ میلیون نسخه فروش کند. استودیوی IO Interactive دو بازی دیگر از Hitman در حال توسعه دارد.

مجموعه بازی های Hitman در رابطه با شخصیتی به نام Agent 47 که همچنین با نام های ۴۷ و Mr. 47 نیز شناخته می‌شود. او یک قاتل کلون شده است که هدف از خلقش فقط برای کشتن افراد مهم است. فیلمنامه دو بازی ابتدایی را Mortan Iversen نوشته و پس از آن نیز در ساخت دو بازی دیگر از مجموعه نیز نقش داشته است.

همچنین کمپانی Fox دو فیلم از Hitman ساخته است. اولی در سال ۲۰۰۷ با بازی Timothy Olyphant، Dougray Scott، Robert Knepper و Olga Kurylenko اکران شد و دومی در سال ۲۰۱۵ با بازی Ropert Friend، Hannah Ware، Zachary Quinto و Ciaran Hinds اکران شد.

hitman

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications