ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

ساخت دنیای سینمایی مشترک گودزیلا ها در ژاپن

سه شنبه, 1 خرداد, 1397
گودزیلا
به گزارش میم ست، شرکت فیلمسازی توهو (Toho) از دهه 30 میلادی کار خود را به طور رسمی آغاز و اولین فیلم گودزیلا (Godzila) را در سال 1956 تولید و منتشر کرد. از آن زمان تا حالا آن‌ ها 29 فیلم از این هیولای محبوب را تولید و منتشر کرده‌ اند که آخرین آن در سال 2016 و با نام خیز دوباره گودزیلا (Shin Godzilla) روی پرده سینماها رفت. هیدئاکی آنو (Hideaki Anno) و شینجی هیگوچی (Shinji Higuchi) کارگردان و نویسنده فیلمنامه این فیلم بودند. همچنین در این فیلم شاهد حضور بازیگرانی چون هیروکی هاسگاوا (Hiroki Hasegawa)، یوتاکا تاکنوچی (Yutaka Takenouchi) و ساتومی ایشی هارا (Satomi Ishihara) بودیم. فیلم Shin Godzilla به پرفروش‌ ترین فیلم لایو اکشنی تبدیل شد که تا حالا در ژاپن منتشر شده است. موفقیت های این فیلم سازندگان آن را مجاب کرد تا دنباله ای برای این فیلم بسازند. با توجه به این که توهو با کمپانی برادران وارنر و لجندری پیکچرز (Legendary Pictures) برای مجموعه ساخت مجموعه دنیای هیولاها (Monsterverse) که در آن شاهد نسخه آمریکایی گودزیلا خواهیم بود، به توافق رسیده است و اینکه فیلم گودزیلا: پادشاه هیولاها (Godzilla: King of the Monsters) در سال 2019 و فیلم گودزیلا در برابر کونگ (Godzilla vs Kong) در سال 2020 اکران خواهند شد، قرار بود دنباله فیلم خیر دوباره گودزیلا (Shin Godzilla 2) در تاریخی نامشخصی بعد از سال 2021 اکران شود اما در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود، خبر ها حاکی از آن است که توهو ساخت دنباله این فیلم را لغو کرده است. طبق گفته نشریه نیکی استایل ژاپن، خالق گودزیلا برنامه‌ های متفاوت و بزرگی را برای این مجموعه در سر می پروراند. کیجی اوتا (Kiji Otah)، مدیر اجرایی توهو اعلام کرد که این شرکت برنامه ریزی کرده است که هر سال یا هر دو سال یک بار، یک فیلم جدید از گودزیلا را تولید و منتشر کند. اوتا اضافه کرد که آن‌ ها در نظر دارند تا سیاست های مارول گونه ای را در پیش بگیرند و مانند دنیای سینمایی مارول فیلم‌ های جدیدی را نیز در دنیای گودزیلا تولید کنند. اوتا گفت:
این مجموعه در آینده نزدیک براساس روش جدید جهان مشترک توسعه و گسترش پیدا خواهد کرد. گودزیلا، ماترا، کینگ گیدورا و غیره، همه می‌ توانند در یک جهان مشترک مثل فیلم‌ های مارول که در آن شاهد کراس آور آیرون من و هالک هستیم، باشند و در این دنیا با یکدیگر ارتباط داشته باشند. چندین فیلم احتمالی براساس این شخصیت‌ ها که هر کدام می‌ توانند شخصیت اصلی فیلم خود باشند، در دست ساخت است.
این خبر خوبی برای طرفداران فیلم Shin Godzilla نیست و به‌‌ نظر می‌ رسد که یکبار دیگر قرار است شاهد یک داستان تازه دیگر از منشا شخصیت گودزیلا و دیگر هیولا های ژاپنی باشیم. به هر حال اوتا در ادامه اضافه کرد که ساخت دنباله این فیلم لغو شده است. او در ادامه گفت:
"به‌ جای این که به ساخت دنباله فیلم Shin Godzilla 2 فکر کنیم می‌ توانیم برای به یک دنیای سینمایی که می‌ تواند برای یک مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار گیرد، برنامه ریزی کنیم و راجع به آن فکر کنیم." گودزیلا گودزیلا

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications