ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

زنده شدن کاتلین استارک به عنوان بانوی استون هارت در بازی تاج و تخت

شنبه, 25 فروردین, 1397
زنده شدن کاتلین استارک به عنوان بانوی استون هارت در بازی تاج و تخت
به گزارش میم ست نویسنده بازی تاج و تخت (Game of Thrones) جورج آر.آر مارتین (George R.R. Martin) می گوید اگر او می توانست، کاتلین (همسر ند استارک) را در نقش بانوی استون هارت (قلب سنگی) به داستان باز می گرداند. با توجه به این که فقط یک فصل از سریال باقی مانده، مشخص است که بازی تاج و تخت اقتباسی از لحاظ کلیدی کتاب نخواهد گرفت.

از لوکیشن ها گرفته تا برنامه ها و شخصیت ها، خیلی از خوانندگان کتاب ترانه یخ و آتش (A Song of Ice and Fire) مارتین مدام از اینکه خیلی از جزئیات کتاب در سریال HBO جا انداخته می شود نارحت و نا امید می شوند. مسلما غیبت بانوی استون هارت در سریال باعث سر و صدای زیادی در بین هواداران شده است. چرا که کاتلین شخصیتی محبوب در داستان بود و همه دوست داشتن حضور مجدد او را ببینند.

در رمان منبعی که مارتین نوشته است، کاتلین پس از اینکه در عروسی خونین به قتل می رسد، جسدش توسط  برادران بدون پرچم پیدا می شود و او به زندگی باز می گردد. هر چند بازگشت از مرگ هزینه هایی دارد. این بازگشت از مرگ کاتلین را فاسد می کند، باعث می شود او به سختی صحبت کند، نامش به بانوی استون هارت تغییر کند و گروهی را برای انتقام از کسانی که باعث نابودی خانواده آن ها شدند رهبری کند.

مصاحبه با مارتین

این داستانی عمیق و فوق العاده است، اما شخصیتی منفی و عمیق از کاتلین در سریال می توانست بسیار فریبنده باشد. مارتین با این داستان و بازگشت کاتلین موافق است. در جدیدترین اخبار سریال و سینمای هالیوود در گزارشی از مارتین پرسیده شد که دوست دارد کدام شخصیت ترانه یخ و آتش در سریال حضور داشته باشد، او هم مانند همه طرفداران فکر می کند و گفت: "در کتاب شخصیت کاتلین احیا می شود. بعد از این که کاتلین زنده می شود و به عنوان بانوی استون هارت باز می گردد، او به قاتلی بدون قلب و انتقام جو تبدیل می شود. در کتاب ششم، من همچنان در مورد او می نویسم. او شخصیتی مهم در داستان کتاب است. اگر می توانستم تغییری در سریال ایجاد کنم زنده کردن او بزرگترین خواسته ام بود." بانوی استون هارت

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications