ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

رونمایی از دو پوستر جدید فیلم سوسپیریا (Suspiria) با بازی داکوتا جانسون

جمعه, 2 شهریور, 1397
دو پوستر جدید فیلم سوسپیریا
به گزارش میم ست ، بتازگی دو پوستر جدید فیلم سوسپیریا (Suspiria) منتشر شده است. نقش اصلی این فیلم را داکوتا جانسون (Dakota Johnson) بر عهده دارد. سکان کارگردانی این فیلم را لوکا گوادانینو (Luca Guadagnino) در دست داشته و آن را از روی فیلم نامه ای به قلم دیوید کاجگانیچ (David Kajganich) می سازد. این فیلم بازسازی فیلم ترسناک سوسپیریا ، ساخته ی داریو آرجنتو (Dario Argento) و داریا نیکولودی (Daria Nicolodi) در سال 1977 می باشد. این فیلم، بازسازی فیلمی به همین نام محصول سال ۱۹۷۷ می‎باشد. فیلم اصلی توسط کارگردان ایتالیایی، داریو آرجنتو کارگردانی شده و داستان آن، یک دانش‎آموز رقص باله آمریکایی را دنبال می‌کند که به آکادمی رقصی در آلمان سفر می‌کند و به دنبال مجموعه‌ ای از قتل‎ها، راز های تاریک این مکان را کشف می‌کند. حال در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود ، در یکی از دو پوستر جدید فیلم سوسپیریا ، داکوتا جانسون را مشاهده می کنیم که بنظر در یک سالن تمرین رقص است.

بازیگران فیلم سوسپیریا عبارتند از :

داکوتا جانسون ، کلویی گریس مورتس (Chloë Grace Moretz) ، میا گاث (Mia Goth) ، تیلدا سوئینتن (Tilda Swinton) ، سیلوی تستود (Sylvie Testud) و جسیکا هارپر (Jessica Harper). فیلم سوسپیریا در تاریخ دوم نوامبر 2018 مصادف با 11 ام آبان ماه 1397 روی پرده های سینما خواهد رفت.

پوستر جدید فیلم سوسپیریا را می توانید در زیر مشاهده کنید:

نظر شما در مورد فیلم سوسپیریا و بازیگران آن چیست ؟ نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. برای مشاهده پوسترها در اندازه واقعی روی آنها کلیک کنید. دو پوستر جدید فیلم سوسپیریادو پوستر جدید فیلم سوسپیریا

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications