ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

رونمایی از گریم مهران غفوریان و مرجانه گلچین در سریال مُرّ قانون

یکشنبه, 9 دی, 1397
ساخت سریال مُرّ قانون - سریال نوروزی شبکه 3 سیما
بتازگی با شروع فیلمبرداری ، از گریم مهران غفوریان و مرجانه گلچین در سریال مُرّ قانون رونمایی شده است. این سریال در تعطیلات نوروزی از شبکه 3 روی آنتن خواهد رفت. به گزارش میم ست ، از گریم بازیگرانی چون مهران غفوریان و مرجانه گلچین در سریال مُرّ قانون رونمایی شده است. کارگردانی این سریال نوروزی را محمد حسین لطیفی بر عهده دارد که مراحل تست بازیگران را سپری کرده و فیلمبرداری آن آغاز شده است. این سریال توسط امیرعباس پیام و مهدی روشن ‌روان نوشته شده و قرار است برای نوروز ۹۸ از شبکه سه سیما روی آنتن برود. اولین روز فیلمبرداری با سکانس حضور کاراکتر کمال شهری مدیر ارشد یکی از وزارتخانه ها با بازی هدایت هاشمی در یک برنامه تلویزیونی آغاز شده است. این صحنه ها با حضور مهران مهام تهیه کننده ، محمدحسین لطیفی ، علیرضا نجف زاده ، ناهید مسلمی و هدایت هاشمی و بازیگران سریال تصویربرداری شد. این صحنه ها در مجتمع فنی تهران واقع در خیابان سعادت آباد ضبط شد که لوکیشن یک برنامه تلویزیونی را نشان می داد. مهران مهام درباره حضور لطیفی در این سریال بیان کرده است:
"با توجه به آنتن نوروز و شرایط لطیفی تا ۳۰ بهمن به عنوان کارگردان همراه ما خواهد بود و در ادامه ایشان به عنوان مشاور ارشد پروژه سریال را همراهی خواهد کرد."

بازیگران سریال مُرّ قانون عبارتند از:

مرجانه گلچین ، هدایت هاشمی ، مهران غفوریان ، یوسف تیموری ، ناهید مسلمی ، شیدا خلیق ، مهشید ناصری ، دلسا ملکی ، مهران رجبی ، کریم قربانی و ... .

اسامی دیگر عوامل ساخت سریال مُرّ قانون به شرح زیر است:

مجتبی خادم زاده (مدیر برنامه‌ ریزی) ، امید شیرانگیز (دستیار کارگردان) ، فرشید احمدی (مدیر صدابرداری) ، علی ذوالفقاری (صدابردار) ، فرهاد عزیزی فر (طراح صحنه و لباس) ، رسول تقیانی (دستیار طراح) ، شهرام خلج (طراح چهره ‌پردازی) ، مهدیه لطیفی (عکاس) ، شاهپور دلدار (مدیر تولید) ، علی کفایت (مدیر تدارکات) ، حمید بخشی زاده (مسئول هنروران) و ... .

گریم مهران غفوریان و مرجانه گلچین در سریال مُرّ قانون را می توانید در عکس زیر مشاهده کنید:

نظر شما در مورد مهران غفوریان و مرجانه گلچین در سریال مُرّ قانون چیست؟ در مورد دیگر بازیگران و عوامل این سریال چه نظری دارید؟

نظرات خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان در میان بگذارید. مهران غفوریان و مرجانه گلچین در سریال مُرّ قانون

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications