ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

رونمایی از گریم بازیگران سریال دنیای گمشده با بازی بهنوش بختیاری و ثریا قاسمی / فیلمبرداری آغاز شد!

دوشنبه, 8 بهمن, 1397
گریم بازیگران سریال دنیای گمشده

بتازگی از گریم بازیگران سریال دنیای گمشده رونمایی شده است. فیلمبرداری این سریال پرستاره با بازی بازیگرانی همچون بهنوش بختیاری و ثریا قاسمی آغاز شده است.

به گزارش میم ست ، با انجام تست گریم بازیگران سریال دنیای گمشده ، فیلمبرداری آن به کارگردانی امین امانی کلید خورد.

در تازه ترین اخبار سریال و به نقل از مشاور رسانه ای پروژه ، تصویربرداری سریال دنیای گمشده به کارگردانی امین امانی و تهیه کنندگی شاهرخ نوبخت به تازگی در تهران آغاز شده و براساس برنامه ریزی های انجام گرفته تا اواخر سال نیز ادامه خواهد داشت. لوکیشن های این سریال در تهران و برخی از مناطق حومه قرار دارد و گروه این روزها در خانه ای در شمال تهران حضور دارند.

سریال دنیای گمشده قرار است از 17 فروردین ماه سال آینده روی آنتن شبکه دوم سیما خواهد رفت. به همین خاطر از چند هفته آینده مراحل فنی نیز همزمان با تصویربرداری آغاز می شود تا سریال برای پخش به موقع آماده شود.

سریال دنياي گمشده به نویسندگی کیاوش زارع طلب یک کمدی موقعیت می باشد. این سریال 15 قسمت خواهد داشت.

خلاصه داستان سریال دنیای گمشده به شرح زیر است:

"داستان درباره یک روحاني جوان است كه در يك روستاي دور افتاده به همراه مادرش زندگي مي‌ كند. او يك زندگي ساده روستايي دارد كه ناگهان با خبر مي ‌شود در تهران يك كارخانه ورشکسته شده به ارث برده است و همچنين داراي دو خواهر و دو برادر ناتني است كه به لحاظ رفتار اجتماعي و خلق و خو با او تفاوت‌های بسیاری دارند...  ."

بازیگران سریال دنیای گمشده عبارتند از:

ثریا قاسمی ، داریوش کاردان ، بهنوش بختیاری ، امیرحسین صدیق ، بهرام ابراهیمی ، آرام جعفری ، رامین راستاد ، زهرا سعیدی ، نصراله رادش ، آرش نوذری ، افشین سنگ چاپ ، وحید شیخ زاده ، بهراد خرازی ، سارا احمدیان ، محمد شیری ، عباس محبوب ، احمدرضا اسعدی ، فرج گل سفیدی ، سیاوش قاسمی ، امید علیمردانی ، سمیه مهدی پور ، آلاله زارع طلب ، عباس بابایی ، علی قلیچ خانی ، عباس سلطانی ، زهره سلطانی (و با حضور) رضا رویگری ، نیما شاهرخ شاهی و شراره رخام و (با معرفی) کیاوش زارع طلب و رضا خیاطی.

نظر شما در مورد داستان و بازیگران سریال دنیای گمشده چیست؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. برای مشاهده تصاویر در اندازه واقعی روی آنها کلیک کنید.

گریم بازیگران سریال دنیای گمشده را می توانید در تصاویر زیر مشاهده کنید:

گریم بازیگران سریال دنیای گمشده گریم بازیگران سریال دنیای گمشده گریم بازیگران سریال دنیای گمشده

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications