ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

رونمایی از پوستر جدید فصل 3 سریال چیزهای عجیب / تاریخ دقیق پخش مشخص شد!

چهارشنبه, 12 دی, 1397
پوستر جدید فصل 3 سریال چیزهای عجیب

بتازگی پوستر جدید فصل 3 سریال چیزهای عجیب منتشر شده است. علاوه بر این تاریخ دقیق پخش این فصل از سریال سرانجام اعلام شده است. در ادامه با ما همراه باشید.

به گزارش میم ست ، همزمان با رونمایی از پوستر جدید فصل 3 سریال چیزهای عجیب (Stranger Things) ، تاریخ انتشار این فصل از این سریال ترسناک و علمی تخیلی مشخص شده است. از زمان شروع پخش در سال 2016 ، سریال چیزهای عجیب به یکی از محبوب ترین سریال های نتفلیکس تبدیل شده است که نویسندگی و کارگردانی و تهیه کنندگی آن را برادران دافر (Matt and Ross Duffer) بر عهده دارند.

داستان سریال چیزهای عجیب که اقتباسی از رمان استیون کینگ (Stephen King) می باشد، در دهه 80 میلادی در شهر کوچکی به نام هاوکینز روی می دهد ، جایی که اتفاقات عجیب همه به یک آزمایشگاه مخفی و بعد تاریکی از جهان مرتبط می شوند.

وقتی که در گوشه گوشه از شهر مرگ های عجیبی روی می دهد و شهر هاوکینز رو به نابودی می رود، گروهی از کودکان (که یکی از آنها دختری مرموز با توانایی های ذهنی و ارتباطی قوی است) تلاش می کنند که شهر را نجات دهند و در عین حال خود را به کشتن ندهند.

حال در تازه ترین اخبار سریال ، پوستر جدید فصل 3 سریال چیزهای عجیب منتشر شده است که در آن این کودکان را در گوشه ای از شهر در  حال تماشای آتش بازی سال نو مشاهده می کنیم. در بالای پوستر نیز جمله ی "یک تابستان می تواند همه چیز را تغییر دهد" (One summer can change everything) نوشته شده است.

علاوه  بر این تاریخ دقیق پخش فصل 3 سریال چیزهای عجیب نیز در گوشه این پوستر قابل مشاهده است که چهارم جولای 2019 مصادف با 13 ام تیرماه 1398 می باشد.

پوستر جدید فصل 3 سریال چیزهای عجیب را می توانید در زیر مشاهده کنید:

نظر شما در مورد عوامل، بازیگران و داستان فیلم چیزهای عجیب چیست؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. برای مشاهده پوستر در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید.

تاریخ پخش و پوستر جدید فصل 3 سریال چیزهای عجیب

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications