ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

اولین خلاصه غیر رسمی داستان قسمت بعدی انتقام جویان منتشر شد

پنجشنبه, 3 خرداد, 1397
اولین خلاصه غیر رسمی داستان قسمت بعدی انتقام جویان منتشر شد
به گزارش میم ست، از ماه گذشته اکران جهانی فیلم انتقام جویان: جنگ ابدیت (Avengers: Infinity wars) آغاز شده است و این فیلم توانسته تا به امروز بیش از 1.8 میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته باشد. داستان این فیلم در قسمت بسیار حساسی به پایان رسید و برای فهمیدن سر انجام سر و کله زدن جمع ابرقهرمانان دنیای سینمایی مارول با تانوس حدود یک سال صبر کنیم تا با اکران قسمت چهارم فیلم انتقام جویان ببینیم نتیجه چه می شود. در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود، اولین خلاصه داستان انتقام جویان 4 (Avengers 4) منتشر شده است. مجله Licensing Global در شماره جدید خود اولین خلاصه رسمی داستان این فیلم از دنیای سینمایی مارول را منتشر کرده است و با وجود اینکه اطلاعات چندانی از داستان و اتفاقات قسمت بعدی فیلم انتقام جویان را به اشتراک نمی‌گذارد، اما این خلاصه داستان یک نتیجه ‌گیری مناسب برای ۲۲ فیلم دنیای سینمایی مارول در فیلم Avengers 4 را وعده می ‌دهد. طبق این خلاصه داستان:

قسمت چهارم فیلم انتقام جویان نقطه عطف 22 فیلم دنیای سینمایی مارول است که تماشاگران در آن شاهد نقطه اوج و بسیار مهمی در این ماجراجویی حماسی خواهند بود. قهرمانان دوست ‌داشتنی ما واقعا می ‌فهمند که چقدر این واقعیت تلخ است و باید برای رسیدن به هدف نهایی فداکاری‌ های بزرگی را انجام دهند.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم Avengers 4 از جمله نام فیلم، منتشر نشده است. و انتظار نمی ‌رود که به این زودی مارول نام و اولین تصاویر رسمی این فیلم را منتشر کند و به نظر می ‌رسد که برای انتشار اولین تریلر فیلم Avengers 4 حداقل باید تا اواخر سال جاری میلادی صبر کنیم.

همچنین استودیو مارول تایید کرده است که نسخه دیجیتالی فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ 31 جولای امسال (9 مرداد) – البته تجربه ثابت کرده که نسخه دیجیتالی زود تر از تاریخ اعلام شده منتشر می شود - روی تمای سرویس‌ های دیجیتالی از جمله آیتونز، منتشر می‌شود. در ادامه نسخه خانگی این فیلم که شامل نسخه بلوری، 4K و DVD می‌شود، نیز در تاریخ 14 اگوست امسال (23 مرداد) در فروشگاه های مختلف به فروش خواهد رسید.

فیلم مرد مورچه ای و حشره (Ant-Man and the Wasp)، فیلم بعدی دنیای سینمایی مارول است که برای اکران در تاریخ 6 جولای (15 تیر) برنامه ریزی شده است.پس از آن نیز فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel) در تاریخ 8 مارس 2019 (17 اسفند 1397) و فیلم انتقام جویان 4 در تاریخ 3 می 2019 (13 اردیبهشت 1398) اکران خواهند شد.

انتقام جویان انتقام جویان

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications