ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

حضور شخصیت جدید و مرموز در فیلم ددپول 2

دوشنبه, 23 بهمن, 1396
ددپول
به گزارش میم ست، بعد از مراسم سوپر بول (Super Bowl) اولین تریلر فیلم ددپول 2 (DeadPool 2) که منتشر شد هواداران را بسیار شگفت زده کرد. این تریلر جای زیادی برای بحث دارد و بررسی آن اطلاعاتی را از داستان فیلم برای ما روشن می کند. در صحنه ای دیدیم که ددپول به همراه متحدانی که هویت آن ها مشخص نیست از هلیکوپتر پیاده شدند. بعضی از هواداران این صحنه را به دقت بررسلی کردند و حدس می زنند که لوییس تن (Lewis Ten) بازیگر سریال مشت آهنی (Iron Fist) نقش Shatterstar را بازی می کند. کاپیچیچ که در فیلم نقش کلاسوس را بازی می کند در مصاحبه ای با Inverse تایید کرد که Shatterstar در فیلم حضور خواهد داشت.
"این تصویر گرافیکی تری کروس نیست. خود تری کروس است، به وضوح می توانید او را ببینید. پشت سر او نیز می توانید Shatterstar را ببینید. اتفاق جالبی که مردم با دیدن آن هیجان زده خواهند شد."
در مجله های کمیک شتر استار جنگجوی بسیار ماهری است که از قدیم با کیبل (Cable) متحد بوده است و در بعد دیگری آموزش دیده که برای زمین ناشناخته است. اسلحه او نیز بسیار عجیب است، شمیر دو تیغه ای که از طریق دسته اش شارژ می شود و می تواند شک های الکتریکی قوی تولید کند. می سال گذشته خبرهایی منتشر شد مبنی بر این که تعدادی از شخصیت های جدید در فیلم ددپول 2 حضور خواهند داشت و مدتی پس از این خبر، رت ریس (Rhett Reese) دستیار نویسنده این فیلم آن را تکذیب کرد. اما پس از انتشار اولین تریلر این فیلم شاهد این بودیم که خبر صجت داشته و شخصیت های جدیدی از جمله شاتر استار در این فیلم حضور دارند. عجیب است که کاپیچیچ تئوری هواداران را تایید کرده است اما اطلاعات زیادی راجع به آن به آنها نداده است. البته هواداران حدس زده بودند که لویس تن نقش شاتر استار را بازی کرده است که کاپیچیچ چیزی درباره آن نگفت. همچنین او نگفت که این تیمی که همراه ددپول در هلیکوپتر بودند تیم نیروی ایکس (X-Force) هستند یا تیم شش نفره (Six Pack)، در کمیک ها Six Pack گروهی از مزدوران هستند که توسط کیبل اجیر شده اند. آن طور که از تریلر مشخص شده است به نظر می رسد که آن گروه گروه Six Pack باشد که 5 نفر از آنها در عکس نامشخص هستند و با احتساب خود کیبل این تیم شش نفره کامل خواهد شد. فیلم Deadpool 2 در تاریخ 18 می 2018 (28 اردیبهشت 1397) اکران خواهد شد.   ددپول

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications