ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

حضور دواین جانسون به عنوان مجری مراسم اسکار امسال

جمعه, 19 بهمن, 1397
مراسم اسکار

به گزارش میم ست، دواین جانسون (Dwayne Johnson) ملقب به راک اخیرا فاش کرده است که انتخاب اول برگزار کنندگان مراسم اسکار امسال برای مجری گری بوده است اما به دلیل فیلم برداری دنباله فیلم سینمایی جومانجی: به جنگل خوش آمدید مجبور شده است پیشنهاد مجری گری مراسم اسکار را رد کند.

پس از سه دهه، امسال اولین سالی است که مراسم اسکار بدون مجری برگزار خواهد شد. اواخر سال 2018 بود که اعلام شد کوین هارت (Kevin Hart) همبازی راک در فیلم جومانجی به جنگل خوش آمدید برای مجری گری مراسم اسکار امسال انتخاب شده است اما طولی نکشید که او به دلیل انتشار توییت های قدیمی اش، مجبور شد از این کار کناره گیری کند.

از وقتی که کوین هارت از مجری گری مراسم اسکار کناره گیری کرد، تا زمان برگزاری این مراسم، فرصت تقریبا زیادی وجود داشت تا عوامل این مراسم، مجری یا بازیگر مناسب و توانایی را برای این کار انتخاب کنند اما آنها تصمیم گرفتند که مراسم امسال مجری نداشته باشد سپس لیستی از بازیگران را منتشر کردند که قرار است در بخش های مختلف این مراسم حضور داشته باشند و نام نامزد های هر بخش را اعلام کنند.

یکی از کاربران توییتر، در پیامی از دواین جانسون خواسته بود تا مجری مراسم سال بعد اسکار باشد در واقع او چنین گفته بود که اگر اکادمی به دنبال یک مجری خوب برای سال بعد می گردد، کافی است دواین جانسون را انتخاب کند. اما راک در پاسخ به این توییت عنوان کرد

"من انتخاب اول آنها برای این کار بودم و دلم می خواست این مراسم را به یکی از شادترین و به یاد ماندنی ترین مراسم اسکار تبدیل کنم اما از آنجایی که در زمان برگزاری این مراسم، باید سر فیلم برداری دنباله فیلم جومانجی باشم، نتوانستم این پیشنهاد را قبول کنم. امیدوارم روزی بتوانم این کار را انجام دهم.

مراسم اسکار

 

 

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications