ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

تام هاردی: حدود 40 دقیقه از فیلم اصلی ونوم حذف شده است!

سه شنبه, 10 مهر, 1397
تام هاردی نقش ونوم
به گزارش میم ست ، تام هاردی (Tom Hardy) در مصاحبه ای اعلام کرده که حدود 40 دقیقه از فیلم اصلی ونوم (Venom) حذف شده است. این فیلم دومین حضور این کاراکتر کامیک را در دنیای سینما می باشد. اولین بار در فیلم مرد عنکبوتی 3 (Spider-Man 3) بود که رقیب پیتر پارکر یعنی ادی براک با بازی توفر گریس (Topher Grace) به ونوم تبدیل شد. اما متاسفانه اولین حضور این کاراکتر ضعیف و با ناامیدی طرفداران همراه بود. پس از آن ، قرار بود در اسپین آفی از مرد عنکبوتی 3 شاهد ونوم باشیم علاوه بر این در فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3 (The Amazing Spider-Man 3) نیز قرار بود این کاراکتر حضور پیدا کند اما تمامی این برنامه ریزی ها با قرارداد بین سونی و مارول برای به اشتراک گذاشتن دنیای مرد عنکبوتی ، لغو شد. حال در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود ، تام هاردی در مصاحبه ای با Comics Explained جزئیات تعجب انگیز و نگران کننده ای را در مورد فیلم ونوم فاش کرد. او در این مصاحبه از حذف شدن 40 دقیقه از فیلم اصلی ونوم خبر داد. هاردی بیان کرد:
"حدود 30 الی 40 دقیقه از فیلم اصلی ونوم حذف شده است. صحنه هایی که شامل کمدی های تاریک و دیوانه وار بودند. منظور مرا می فهمید ؟ بسیاری از این صحنه ها ، سکانس های مورد علاقه من بودند که دیگر بینندگان آنها را در سینماها نخواهند دید."
لازم به ذکر است که فیلم ونوم تا چند روز دیگر در تاریخ 5 اکتبر 2018 مصادف با 13 ام مهرماه 1397 روی پرده های سینما خواهد رفت.

نظر شما در مورد حذف شدن 40 دقیقه از فیلم اصلی ونوم چیست ؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید.   فیلم اصلی ونوم

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications