ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

جیمز کمرون عنوان دنباله فیلم ترمیناتور را اعلام کرد

سه شنبه, 23 بهمن, 1397
جیمز کمرون عنوان دنباله فیلم ترمیناتور را اعلام کرد

به گزارش میم ست، به نظر می رسد که دنباله فیلم ترمیناتور (Terminator 6) قرار است دنباله مستقیم فیلم ترمیناتور: روز داوری (Terminator 2: Judgement Day) باشد و داستان و اتفاقات قسمت سوم به بعد که شامل فیلم های ترمیناتور: خیزش ماشین ها (Terminator 3: Rise of the Machines)، فیلم ترمیناتور: رستگاری (Terminator Salvation) و فیلم ترمیناتور جنسیس (Terminator Genisys) می‌شود را کاملا نادیده بگیرد.

اخیرا عنوان دنباله فیلم ترمیناتور مشخص و اعلام شده است. جیمز کامرون (James Cameron)، کارگردان دو قسمت ابتدایی این فیلم که به عنوان تهیه کننده در بازسازی آن نیز حضور دارد، در مصاحبه با یاهو از نام تولیدی این قسمت رونمایی کرد. کامرون گفت:

ما به این قسمت در حال حاضر ترمیناتور: سرنوشت تاریک (Terminator: Dark Fate) می‌ گوییم. اما فعلا این تنها نام تولیدی قسمت جدید ترمیناتور است. و ممکن است در ادامه این نام تغییر کند.

با اینکه سرنوشت تاریک نام تولیدی دنباله فیلم ترمیناتور است، اما این احتمال وجود دارد که این فیلم در نهایت هم با همان نام  سرنوشت تاریک نیز منتشر شود. با این حال، کامرون از دادن اطلاعات بیشتری در این رابطه خود داری کرد و به نظر می‌رسد که باید کمی بیشتر برای رونمایی کامل از نام رسمی دنباله فیلم ترمیناتور صبر کنیم.

 آرنولد شوارزنگر در نقش ترمیناتور، لیندا همیلتون در نقش سارا کانر، مکنزی دیویس در نقش گریس، گابریل لونا در نقش ترمیناتور، ناتالیا ریز در نقش دنی راموس، دیگو بونتا، تریستان اوجوا، انریکه آرسه و آلیسیا بوراچرو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Terminator 6 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. کارگردانی ریبوت فیلم ترمیناتور بر عهده تیم میلر، کارگردان فیلم Deadpool (ددپول) بوده است.

ریبوت فیلم Terminator برای اکران در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۰ آبان ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است که در این تاریخ باید با رقیب سر سختی به نام ریبوت فیلم Charlie’s Angels (فرشتگان چارلی) در گیشه رقابت کند.

دنباله فیلم ترمیناتور

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications