ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

جزئیات داستان فیلم سینمایی برکینگ بد فاش شد! / هایزنبرگ بازمی گردد؟!

جمعه, 18 آبان, 1397
داستان فیلم سینمایی برکینگ بد
به گزارش میم ست ، جزئیات داستان فیلم سینمایی برکینگ بد (Breaking Bad) مشخص شده و در این فیلم دوباره شاهد زوج شکست ناپذیر مواد مخدر یعنی هایزنبرگ و جسی پینکمن خواهیم بود. با اینکه سریال برکینگ بد در سال 2013 پس از پخش 5 فصل به پایان رسید ، اما هنوز هم بسیاری از طرفداران و منتقدان دنیای سینما و تلوزیون از آن به عنوان بهترین سریال درام یاد می کنند. با پایان سریال ، اسپین آف آن به نام بهتره با ساول تماس بگیری (Better Call Saul) ساخته و منتشر شد که آن هم با نظرات مثبت منتقدان و بینندگان همراه بوده است. اما در سریال بهتره با ساول تماس بگیری دو کاراکتر اصلی سریال برکینگ بد حضور ندارند و یا حداقل تا امروز شاهد آنها نبوده ایم ، دو کاراکتری که بیشتر طرفداران برای دیدن دوباره آنها لحظه شماری می کنند. دیروز خبر ساخت فیلم سینمایی برکینگ بد منتشر شد ؛ فیلمی که نویسنده و احتمالا کارگردانی آن را همان سازنده سریال یعنی وینس گیلیگان (Vince Gilligan) بر عهده دارد و به نظر می رسد به انتظار طرفداران برای دیدن جسی پینکمن و والتر وایت یا هایزنبرگ پایان خواهد داد. در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود ، سایت اسلش فیلم جزئیات داستان فیلم سینمایی برکینگ بد را تایید و اعلام کرد. بنابر گزارش این سایت ، آرون پال (Aaron Paul) نقش جسی پینکمن را در دنباله ی سریال برکینگ بد بازی خواهد کرد و این فیلم اتفاقات پس از قسمت پایانی سریال را دنبال می کند و بر رویداد های پس از فرار جسی از آلباکورکی متمرکز خواهد بود. برایان کرانستون (Bryan Cranston) بازیگر نقش اصلی سریال برکینگ بد یعنی والتر وایت نیز در گفت و گوی اخیر خود با برنامه The Dan Patrick Show اعلام کرد که در مورد فیلم سینمایی برکینگ بد با گیلیگان صحبت کرده است، او بیان کرد:
"بله، بنظر فیلم برکینگ بد ساخته خواهد شد. اما صادقانه بگم که من حتی فیلمنامه را نخوانده ام. بنابراین نمی توانم اطلاعات زیادی را در اختیار شما بگذارم... اگر وینس گیلیگان از من بخواهد یقینا در این پروژه حضور خواهم داشت. او یک نابغه است."
لازم به ذکر است که حدس و گمان هایی هم در مورد این موضوع وجود دارد که شاید این فیلم تنها برای پخش در تلوزیون ساخته شده و روی پرده های سینما نرود.

نظر شما در مورد داستان فیلم سینمایی برکینگ بد چیست؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. داستان فیلم سینمایی برکینگ بد

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications