ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

استفاده ترامپ از شعار سریال بازی تاج و تخت بر علیه ایران مورد تمسخر بازیگران سریال و شبکه HBO قرار گرفت!!

یکشنبه, 13 آبان, 1397
ترامپ از شعار سریال بازی تاج و تخت
به گزارش میم ست ، دیروز دونالد ترامپ از شعار سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) استفاده کرد و با انتشار پوستری با سبک و سیاق پوسترهای این سریال پرطرفدار ، از بازگشت تحریم های سخت گیرانه و شدید برای دولت ایران در 13 ام آبان خبر داد. در این عکس دونالد ترامپ از شعار سریال بازی تاج و تخت یعنی "زمستان در راه است" (Winter is coming) استفاده کرد و در عکسی که خودش در مرکز آن و در پس زمینه ای مه آلود قرار دارد نوشت : "تحریم ها در راه هستند" (Sanctions are coming).

خبرگزاری فرانسه نیز در توصیف این عکس رئیس جمهور آمریکا نوشت:

" پس زمینه مه آلود احتمالا نشانه ی دود ویرانه های یک نبرد دیپلماتیک است. "
این اقدام دونالد ترامپ واکنش های بسیاری را به همراه داشت. حسن روحانی در واکنش به اقدامات اخیر و فضاسازی های رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که از ایجاد رعب و وحشت و فضاسازی های ترامپ برای بر هم زدن آرامش روانی مردم ایران شکایت خواهد کرد. حال در تازه ترین اخبار بازیگران و سینمای هالیوود، شبکه HBO و بازیگران سریال بازی تاج و تخت ، استفاده ترامپ از شعار سریال بازی تاج و تخت بر علیه ایران و برای مقاصد سیاسی را مورد تمسخر قرار داده و با انتشار پیغام هایی در توئیتر این اقدام را محکوم کردند. میسی ویلیامز (Maisie Williams) بازیگر نقش آریا استارک در واکنش به این اقدام ترامپ و در مقابل جمله ی "تحریم ها در راه هستند" بیان کرد: "امروز نه". این توئیت ویلیامز توسط بیش از صد هزار نفر لایک شد و بیش از 23 هزار نفر زیر آن کامنت گذاشتند. سوفی ترنر (Sophie Turner) بازیگر نقش سانسا استارک نیز با انتشار توئیتی کوتاه این اقدام ترامپ را مورد تمسخر قرار داد. علاوه بر این نویسنده سریال بازی تاج و تخت یعنی جورج آر آر مارتین (George R. R. Martin) نیز در واکنش به استفاده ترامپ از شعار سریال بازی تاج و تخت و اعلام انزجار خود از سیاست های اخیر ترامپ با انتشار توئیتی مردم را به شرکت در انتخابات میان دوره ای در سه شنبه ششم نوامبر دعوت کرد و بیان کرد: "ترس و وحشت برنده تر از شمشیرها هستند". شبکه پربیننده HBO نیز در واکنش به استفاده ترامپ از شعار سریال بازی تاج و تخت ، توئیت و بیانیه زیر را منتشر کرد.

بیانیه شبکه HBO به نقل از سایت هالیوود ریپورتر به شرح زیر است:

"ما به هیچ عنوان از این پیام توئیتری آگاه نبودیم و ترجیح می دهیم علامت انحصاری ما برای مقاصد سیاسی مورد سوء استفاده قرار نگیرد."

شبکه HBO توئیت زیر را برای تمسخر و محکوم کردن استفاده ترامپ از شعار سریال بازی تاج و تخت منتشر کرد:

" معادل سوء استفاده از نشان تجاری در زبان دوثراکی چیست؟ "
لازم به ذکر است که فصل هشتم و پایانی سریال بازی تاج و تخت در سال 2019 از شبکه HBO روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما در مورد این اقدام رئیس جمهور آمریکا و واکنش بازیگران سریال بازی تاج و تخت و شبکه HBO چیست؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. برای مشاهده عکس در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید. منابع : هالیوود ریپورتر ، ورایتی ، میسی ویلیامز ، سوفی ترنر ، جورج آر آر مارتین ، دونالد ترامپ ترامپ از شعار سریال بازی تاج و تخت

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications