ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

انتشار اولین جزئیات داستان فیلم رمبو: آخرین خون / استالونه به جنگ قاچاقچیان انسان می رود!

جمعه, 26 مرداد, 1397
جزئیات داستان فیلم رمبو: آخرین خون
به گزارش میم ست ، اولین جزئیات داستان فیلم رمبو: آخرین خون (Rambo: Last Blood) ، پنجمین فیلم در این مجموعه فیلم اکشن، مشخص شده است. این فیلم دنباله پیش ‌رو که آخرین فیلم در این مجموعه فرض می ‌شود، دنباله اتفاقات فیلم رمبو (Rambo 2008) را در پیش خواهد گرفت و این کاراکتر جنگ‌ دیده را پس مدت‌ ها به روی پرده سینماها بازخواهد گرداند. بازیگر این مجموعه یعنی سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) برای حدود یک دهه است که در حال اشاره به تولید این فیلم می‌ باشد و حالا به نظر می ‌رسد که فرایند انتخاب بازیگران برای آن در نهایت آغاز شده است. در فیلم قبلی رمبو، این کهنه ‌سرباز جنگ ویتنام در حال زندگی کردن در تایلند بود. گروهی از مسیحیان کمک ‌کننده به کارگران، قایق او را کرایه می‌ کنند تا آنها را به برمه برساند، کشوری که گرفتار جنگی طولانی و ده‌ها ساله است. در نهایت، رمبو بار دیگر از روش‌ های معمول خود استفاده می‌کند تا آنها را نجات دهد. در پایان، او به مزرعه خانوادگی‌ اش در آمریکا باز می ‌گردد. در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود ، بنابر گزارش‌ ها ، در فیلم رمبو: آخرین خون ، این کاراکتر در مقابل گروهی از قاچاقچیان انسان قرار می‌ گیرد که در خارج از کشور مکزیک عملیات انجام می ‌دهند. انتخاب بازیگران برای این فیلم همچنان در جریان است.

کاراکترهای جدید فیلم رمبو: آخرین خون عبارتند از :

رابرت سیدل، یک آمریکایی که در تشکیلات جرم و جنایت دست دارد؛ هیوگو، یک مامور سطح پایین؛ ویکتور، یک تبهکار حسابگر؛ و گابریل، یک زن مکزیکی .

جزئیات داستان فیلم رمبو: آخرین خون به شرح زیر است:

"رمبو پس از اینکه بیش از ده‌ ها سال را خارج از کشور بوده ، به مزرعه خانوادگی‌اش در آریزونا می‌ آید تا یک زندگی آرام و خوش را بگذراند اما در نهایت ، او با یک روزنامه‌ نگار همکاری می‌کند تا رد گروهی از دختران محلی را بگیرند و آنها را نجات دهند، دخترانی که توسط یک قاچاقچی مکزیکی انسان به منظور روابط جنسی ربوده شده‌اند". فیلمبرداری فیلم رمبو: آخرین خون قرار است به زودی شروع شود و احتمال می ‌رود در سال ۲۰۱۹ به اکران برسد. منتظر اخبار بیشتر در مورد این فیلم از میم ست باشید. نظر شما در مورد سری فیلم های رمبو و نحوه نقش آفرینی سیلوستر استالونه چیست ؟ نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. جزئیات داستان فیلم رمبو: آخرین خون

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications