ویدئوهای سایت

person

جدیدترین اخبار سینمای ایران ؛ از پایان فیلمبرداری شرایط خاص تا پوستر تگزاس

جمعه, 25 خرداد, 1397
به گزارش میم ست در این پست می خواهیم، جدیدترین اخبار سینمای ایران را بررسی کنیم.

جدیدترین اخبار سینمای ایران ؛ فروش 15 میلیاردی لاتاری

پرمخاطب‌ترین فیلم سال به فروش ۱۵ میلیاردی رسید. سه ماه از آغاز اکران «لاتاری» پرمخاطب‌ ترین فیلم سال مي گذرد و این فیلم همچنان در سینماها مخاطب دارد. فروش «لاتاری» ساخته محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی سید محمود رضوی به ۱۵ میلیارد تومان رسیده است.

جدیدترین اخبار سینمای ایران ؛ پایان تصویربرداری شرایط خاص

تصویربرداری «شرایط خاص» به پایان رسید. تصویربرداری سریال تلویزیونی «شرایط خاص» به کارگردانی وحید امیرخانی و تهیه کنندگی سیدمرتضی فاطمی طی هفته اخیر در تهران به پایان رسید. تازه‌ترین سریال کمدی تلویزیون، مجموعه‌ای پربازیگر و پرلوکیشن است که در بیش از ۱۰۰ لوکیشن اصلی و فرعی در تهران و حومه جلوی دوربین رفته است. مراحل فنی سریال «شرایط خاص» که از مدتی پیش آغاز شده است، همچنان ادامه دارد تا بزودی آماده پخش شود. کامبیز دیرباز، بهرام افشاری، پروانه معصومی، نادر سلیمانی، سیروس گرجستانی، کاظم سیاحی، مریم سعادت، شهره سلطانی، سوگل قلاتیان، معصومه رحمانی، صحرا اسدالهی، مصطفی ساسانی، وحید آقاپور و اسدالله یکتا ترکیب بازیگران سریال تلویزیونی «شرایط خاص» را تشکیل می‌دهند. «شرایط خاص» که نگارش فیلمنامه آن برعهده حسین تراب‌نژاد و احسان لطفیان بوده، یک کمدی قصه‌گوی موقعیت است که قرار است در فرصت مناسب به روی آنتن شبکه سه سیما برود. این سریال نگاهی گذرا به دفاع مقدس دارد و مضامین اجتماعی با زبانی طنز در آن طرح می‌شود.

جدیدترین اخبار سینمای ایران ؛ بازدید کیمیا علیزاده از سونامی

جوان‌ ترین دختر مدال آور المپیک ایران در پشت صحنه «سونامی» کیمیا علیزاده، تنها دختر و جوانترین مدال آور المپیک، از پشت صحنه "سونامی" بازدید کرد. کیمیا علیزاده ضمن ابراز خرسندی از ساخت فیلمی با مضمون ورزش و تکواندو گفت: زندگی ورزشکاران اوج و فرود‌هایی دارد که از چشم مردم دور است، تمرینات، مسابقه‌ها، استرس‌ها و فشارهایی که یک ورزشکار متحمل می‌شود، چیزی است که از چشم پنهان می‌ماند. این مدال آور المپیک، با بیان اینکه امیدوار است این فیلم سینمایی، موفق باشد، ادامه داد: امیدوارم تمام کسانی که به ورزش علاقمند هستند، به خصوص به تکواندو -که تعدادشان کم نیست- ، از "سونامی" استقبال بکنند و این استقبال باعث شود فیلم هایی از این دست بیشتر ساخته شود "سونامی" اولین فیلم سینمایی میلاد صدرعاملی است که در آن بهرام رادان، مهرداد صدیقیان، علیرضا شجاع نوری، رعنا آزادی‌ور، فرشته حسینی، علیرضا ورزنده، امیر شریعت، با حضور امیرمهدی ژوله و محمدرضا غفاری به ایفای نقش می‌پردازند.

جدیدترین اخبار سینمای ایران ؛ رونمایی از پوستر فیلم شماره ۱۷ سهیلا

پوستر فیلم شماره ۱۷ سهیلا به کارگردانی محمود غفاری رونمایی شد. فیلم سینمایی شماره ۱۷ سهیلا از چهارشنبه ۳۰ خردادماه به سرگروهی کوروش در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود و در آستانه اکران این اثر سینمایی پوستر فیلم رونمایی شد.

جدیدترین اخبار سینمای ایران ؛ رونمایی از پوستر جدید تگزاس

از دومين پوستر «تگزاس» رونمايى شد به گزارش مشاور رسانه اى پروژه ، دومین پوستر فیلم «تگزاس» در حالي رونمایی شد كه اين فيلم عنوان پرفروشترين فيلم اكران دوم نوروز را از آن خود كرده است. تگزاس در گروه سينمايي ماندانا در حال اكران عمومي است.‌ اين فيلم كارگردانى مسعود اطيابي و تهيه كنندگى ابراهيم عامريان است. حميد فرخ نژاد، پژمان جمشيدي و سام درخشاني بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش پرداخته اند. در خلاصه داستان تگزاس آمده: هيچوقت يه ايراني رو تهديد نكن حتي تو تگزاس پخش این فیلم از شرکت فيلميران است.
تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.