ویدئوهای سایت

person

گزارش گیشه 23 خرداد: تگزاس از 9 میلیارد فروش گذشت

چهارشنبه, 23 خرداد, 1397
به گزارش میم ست ، در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای ایران نتایج گیشه 23 خرداد ساعاتی پیش منتشر شد. بر این اساس فیلم کمدی تگزاس توانسته در صدر جدول فروش فیلم های یک هفته ی گذشته ی ایران قرار بگیرد و بعد از آن به ترتیب فیلم های خجالت نکش، چهارراه استانبول، عصبانی نیستم و خوک قرار دارند. در این مطلب تلاش داریم 5 فیلم برتر این لیست را مورد بررسی قرار دهیم.

فیلم شماره 5 گیشه 23 خرداد: خوک


فیلم خوک ششمین هفته ی اکران خود را طی یک هفته ی گذشته تجربه کرد و در نهایت با اکران در 39 سالن سینما توانست به فروش هفتگی 102 میلیون تومان دست پیدا کند. همچون دیگر فیلم های ساخته شده در ایران اطلاعی از میزان بودجه ی ساخت فیلم خوک در دسترس نیست و صرفا با حدس و گمان می توان گفت که فیلم سود کرده یا خیر. فیلم خوک با فروش یک هفته ی اخیر حالا به رقم فروش 1 میلیارد و 10 میلیون تومان رسیده که البته قطعا اگر تعداد سالن سینمای بیشتری برای اکران آن تخصیص داده می شد ( با توجه به تعداد بسیار کم سالن ها نسبت به دیگر فیلم ها) خوک می توانست به فروش بیشتری برسد. این فیلم به کارگردانی مانی حقیقی ساخته شده و بازیگران شاخصی مثل سیامک انصاری، لیلا حاتمی و حسن معجونی در آن حضور دارند.

فیلم شماره 4 گیشه 23 خرداد: عصبانی نیستم!


  فیلم اجتماعی عصبانی نیستم! ، جدیدترین ساخته ی رضا درمیشیان کارگردان جوان کشورمان است. نوید محمدزاده و باران کوثری بازیگران نقضش اصلی فیلم هستند که هر دو حضوری بسیار خوب و قوی در فیلم دارند. عصبانی نیستم! پس از 6 هفته اکران حالا در 75 سالن سینما همچنان در حال نمایش است و فروش یک هفته ی گذشته ی آن 153 میلیون تومان گذشته است. بر اساس نتایج منتشر شده مجموع فروش این فیلم از ابتدا تا کنون چیزی در حدود 2 میلیارد و 728 میلیون تومان است.

فیلم شماره 3 گیشه 23 خرداد: چهار راه استانبول


  فیلم چهار راه استانبول ساخته ی کارگردان شناخته شده ی کشورمان، مصطفی کیایی از 12 اردیبهشت اکران خود را آغاز کرده و حالا بعد از گذشت 6 هفته از اکران به مجموع فروش 2 میلیارد و 407 میلیون تومان رسیده است. این فیلم که داستان آتش گرفتن ساختمان پلاسکو و گرفتار شدن آتش نشان ها در این ساختمان را روایت می کند در کی هفته ی گذشته توانسته 226 میلیون تومان فروش داشته باشد. بازیگران حاضر در فیلم هم افراد شناخته شده ای هستند که از آن میان می توان به بهرام رادان، محسن کیایی و سحر دولتشاهی اشاره کرد.

فیلم شماره 2 گیشه 23 خرداد: خجالت نکش


  فیلم کمدی خجالت نکش ساخته ی رضا مقصودی در ششمین هفته ی اکران خود در 119 سالن سینما توانسته به فروش 325 میلیون تومانی برسد که به این ترتیب مجموع فروش فیلم از ابتدای اکران تا کنون به رقم 2 میلیارد و 552 میلیون تومان می رسد. احمد مهرانفر و شبنم مقدمی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم شماره 1 گیشه 23 خرداد: تگزاس


فیلم کمدی تگزاس به کارگردانی مسعود اطیابی ساخته شده و حمید فرخ نژاد، سام درخشانی و پژمان جمشیدی در آن به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم از تاریخ 29 فروردین اکران خود را آغاز کرده و حالا توانسته در هشتمین هفته ی اکران به فروش 491 میلیون تومانی دست پیدا کند. به این ترتیب تگزاس توانسته در 8 هفته به فروش کلی 9 میلیارد و 413 میلیون تومان برسد که رقم خوبی به نظر می رسد اما از آنجایی که رقم هزینه ی ساخت فیلم ها در ایران رسانه ای نمی شود و عموما این اطلاعات منتشر نمی شود و از طرفی می دانیم که هزینه ی ساخت فیلم تگزاس بسیار زیاد بوده، نمی توانیم به طور قطعی بگوییم که فیلم موفقی بوده یا نه.

این هفته چه فیلم هایی تاکران می شود؟


در هفته ی جاری فیلم های دلم می خواد از بهمن فرمان آرا، دشمن زن از به کارگردانی کریم امینی و در وجه عامل ساخته ی بهمن کامیار اکران خود را از امروز در سینماهای تهران و شهرستان ها آغاز کرده اند. در این میان فیلم دلم می خواد که فیلم کمدی است و 3 سال زمان برد تا پروانه نمایش بگیرد از بخت بیشتری برای تصاحب جایگاه اول گیشه برخوردار است.
تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.