ویدئوهای سایت

person

تینکر در سریال فلش دو قربانی دیگر گرفت

پنجشنبه, 30 فروردین, 1397

هشدار : این مطلب حوادث قسمت 18 سریال فلش را لو می دهد.

به گزارش میم ست، در تمام فصل چهارم سریال  فلش  (The Flash) تینکر (The Thinker) همیشه یک قدم از بری و بقیه اعضای تیمش جلوتر بوده است. در قسمت "خود را رها کن" کلیفورد ضربه بزرگی به تیم فلش می زند که باعث کشته شدن دو تن از اعضای گروه می شود. در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود، در قسمت "خودت را رها کن" ادوین گائوس، دوازدهمین و آخرین فرا انسان معرفی می شود اما زیاد به آن نمی پردازد. پس از این که دیوو تیم فلش را گول می زند تا او را به استار لبز (Star Labs) راه دهند، به سرعت گائوس و شرور قسمت قبلی که می توانست جاذبه را کنترل کند پیدا می کند و قدرت آنها را جذب می کند. البته این دو  نفر تنها قربانیان او نیستند. تینکر علاوه بر آن دو نفر یکی از اعضای تیم flash را می کشد و قدرت یکی دیگز از آنها را نیز جذب می کند.

رالف بیندی

رالف یکی از اعضای جدید تیم فلش است اما مدت زیادی طول نکشید تا احساس کند او نیز یکی از اعضای خانواده آنهاست. در حقیقت این قسمت از سریال فلش لحظه احساسی بین رالف و بری را به تصویر می کشد که رالف بری را تحسین می کند و می گوید که تیم فلش تنها خانواده ای است که برای او باقی مانده است. flash و vipe و killer frost  در یکی دام تینکر گرفتار شده اند و مقابله با دیوو به گردن رالف می افتد. او توانست برای لحظاتی جلوی دیوو را بگیرد ولی نتوانست زیاد دوام بیاورد. دیوو وژدان خود را به بدن رالف منتقل گرد. در آن لحظات رالف ثابت کرد که واقعا یک قهرمان است ولی کافی نبود. دیوو از قدرت هایی که از سایر فراانسان ها گرفته است استفاده کرد و بدن جدیدی نیز برای خود ساخت و توانست ضربه بسیار سختی به تیم فلش - مخصوصا بری - وارد کند.

کیلر فراست

پس از اینکه دوو کنترل بدن رالف را بدست می گیرد ، بری ، سیسکو و کیلر فراست به او حمله می کنند اما نمی توانند حریف او شوند. او به راحتی بری و سیسکو را کنار می زند و وقتی که با کیلر فراست مواجه می شود به کیتلین تغییر شکل می دهد. سیسکو که می بیند شکست خورده اند آنها را به آزمایشگاه S.T.A.R. می برد . کمی پس از بازگشت آنها ، مشخص می شود که وقتی دوو کیتلین را لمس می کند قدرتش را می کیرد کتلین خوب می شود ولی کیلر فراست می میرد. مدت ها بود که کیتلین آرزو داشت درمانی برای این قدرتش پیدا شود اما به توجه به شرایط فعلی تیم، به نظر می رسد او می خواهد هر طور شده قدرتش را برگزداند. مدتی بود که رابطه اش با کیلر فراست خوب شده بود. برای هم نکته هایی یادداشت می کردند و حتی به سلامت یکدیگر اهمیت می دادند. فراست حتی به یکی از ستون های تیم تبدیل شده بود و در ماموریت ها کمک می کرد و از دست دادن او ضربه بزرگی به تیم وارد کرده است.

اما آیا آنها واقعا مرده اند ؟

  به نظر می رسد که دیوو یکی از قویترین ابرقهرمانانی بوده است که تا حالا بری با آن روبرو شده است. رالف و کیلر فراست از شخصیت های محبوب این سریال بین تماشاگران هستند و به نظر می رسد که تیم فلش مجبور باشد برای رویارویی با دیوو هر طور شده آنها را برگردانند. بدن رالف زنده است ولی توسط دیوو کنترل می شود، پس هشیاری رالف هنوز در بدنش باقی مانده است و هشیاری دیوو به طریقی از بین رفته است.
تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.