ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

توضیحات کارگردان فیلم Blade Runner درباره مراحل تولید و تدوین این فیلم

جمعه, 8 دی, 1396
Blade
در جدید ترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود ، دنیس ویلنوو (Denis Villeneuve) کارگردان فیلم Blade Runner 2049 فاش کرد که برداشت اولیه این فیلم نزدیک به چهار ساعت بود و بعد ها تصمیم گرفتند که مدت فیلم را کوتاه تر کنند ، در ادامه با ما همراه باشید . به گزارش میم ست ، مسلما فیلم Blade Runner 2049 از فیلم اصلی ساخته ریدلی اسکات (Ridley Scott) خیلی بهتر بود اما در یک بخش خیلی بزرگی با آن تفاوت داشت برداشت اولیه این فیلم نزدیک به 4 ساعت بود و تیم سازندگان فیلم ابتدا تصمیم گرفتند که این فیلم را در دو قسمت منتشر کنند اما همانگونه که همه ما شاهدش بودیم این کار هرگز عملی نشد و نسخه دو ساعت و نیمی این فیلم در سینماها اکران شد . البته عده ای هم منتظر بودند کارگردان این فیلم یعنی دنیس ویلنوو (Denis Villeneuve) نسخه 4 ساعته این فیلم را منتشر کند که بنا بر اخبار منتشر شده ویلنوو همچین تصمیمی ندارد . او در مصاحبه ای با ScreenCrush در این باره توضیح داد :
موضوع این بود ، بله این درسته، برداشت اولیه این فیلم نزدیک به چهار ساعت بود و به جایی رسیدیم که با خودمون گفتیم : خب حالا ما باید این فیلم رو تو دو قسمت تهیه و منتشر کنیم ؟ البته این ایده که ما می خواستیم فیلم رو تو دو قسمت منتشر کنیم هرگز از اتاق ویرایش بیرون نیومد. البته همین فیلمی که در سینما ها اکران شد بهتر بود و من شخصا همین فیلمی که اکران شد را دوست دارم نه نسخه چهار ساعتی فیلم را، البته صحنه هایی در فیلم چهار ساعته وجود داشت که دوست داشتیم در فیلم اصلی نمایش داده می شدند اما متاسفانه تصمیم بر این شد که این صحنه ها را از فیلم حذف کنیم .
ویلنوو گفت که نسخه چهار ساعته فیلم را منتشر نخواهد کرد و به نظر او همین نسخه ای که اکران شده است به قدری قوی و گویا است که دیگر نیازی به نسخه چهار ساعته فیلم نیست .
به نظر من هیچ چیز مهم و بزرگی نیست که جا مانده باشد ، وقتی من چیزی را از فیلم می برم به این معنی است که دیگر مرده است و به اندازه کافی خوب نبوده که در فیلم بماند حتی اگر جز صحنه های مورد علاقه ام باشد و وقتی قسمتی از فیلم را بریدم دیگر آن را از اتاق تدوین بر نمی دارم. Blade Blade Blade

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications