ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

تصویر جدیدی از فیلم فیلم مردان ایکس ققنوس سیاه منتشر شد

دوشنبه, 8 بهمن, 1397
فیلم مردان ایکس ققنوس سیاه

به گزارش میم ست، پس از کش و قوس های فراوان و شایعات متعدد و چندبار فیلم برداری مجدد صحنه ها و تغییر در تاریخ اکران، چند ماهی بیشتر به اکران فیلم مردان ایکس ققنوس سیاه (X-Men: Dark phoenix) به نویسندگی و کارگردانی سایمون کینبرگ (Simon Kinberg) یکی از مورد انتظار ترین فیلم های سال 2019 (و احتمالا یکی از اخرین فیلم قبل از این که دیزنی حق این شخصیت ها را مانند گالاکتوس به دست بگیرد) باقی نمانده است.

بیشتر بخوانید : فیلم آکوامن پر فروش ترین فیلم دنیای سینمایی دی سی شد

کمپانی فاکس قرن بیستم به تازگی تصویر جدیدی از فیلم مردان ایکس ققنوس سیاه منتشر کرده کرده است که در آن شاهد مجنتو با بازی مایکل فاسبندر (Michael Fassbender) هستیم که به نظر می رسد به تازگی از یک حادثه خطرناک جان سالم به در برده و سر و صورتش زخمی است. شخصیت های دیگری همچون استورم با بازی الکساندرا شیپ (Alexandra Shipp)، رد لوتوس با بازی اندرو استلین (Andrew Stehlin) ، بیست با بازی نیکولاس هولت (Nicolas Hoult)، نایت اسکرولر با بازی کودی اسمیت مک فی (Kodi Smit-McPhee) و سلن با بازی کوتا ابرهاردت (Kota Eberhardt) در این تصویر حضور دارند.

یکی از جالب ترین قسمت این عکس، علاوه بر این که بسیار واضح است که مجنتو صدمات جدی ای دیده است، این است که به نظر می رسد او در حال آماده شدن برای رویا رویی با یکی از دشمنان قسم خورده اش یعنی پروفسور چارلز اگزاویر با بازی جیمز مک آوی (James McAvoy) است.

بیشتر بخوانید: اولین تصاویر رسمی فیلم روزی روزگاری در هالیوود کوئنتین تارنتینو

چارلز اگزاویر و جین گری با بازی سوفی ترنر (Sophie Turner) که به نظر می رسد به یک ققنوس تغییر شکل داده و جرقه درگیری بین مردان ایکس و انسان ها را می زند در تصویر جدید فیلم مردان ایکس ققنوس سیاه حضور ندارند.

در این فیلم بازیگران دیگری همچون جنیفر لاورنس (Jennifer Lawrence)، ایوان پیترز (Evan Peters) و جسیکا چستین هم بازی کرده و به ایفای نقش پرداخته اند. شما می توانید جدیدترین عکس منتشر شده از این فیلم را مشاهده کنید:

فیلم مردان ایکس ققنوس سیاه

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications