ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

تریلر دوم باران سریال علمی تخیلی نتفلیکس منتشر شد

شنبه, 8 اردیبهشت, 1397
باران
به گزارش میم ست نتفلیکس تریلر جدیدی از سریال علمی تخیلی دانمارکی خودش باران (The Rain) منتشر کرد. این تریلر نشان می دهد که سریال، درام سنگین و کشت و کشتار زیادی خواهد داشت. عنوان نیز این موضوع را تایید می کند: "اگر زنده بمانی، آنگاه خشک خواهی ماند." جانیک تای موشولت (Jannik Tai Mosholt)، اسبن تافت یاکوبسن (Esben Toft Jacobsen) و کریستین پوتالیوو (Christian Potalivo) خالقان این سریال هستند. این سریال در هشت قسمت ساخته خواهد شد. برخلاف سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) که روی بزرگسالان تمرکز دارد، سریال باران جوانان را نیز هم از لحاظ فیزیکی و هم از لحاظ ذهنی مورد بررسی قرار خواهد داد. سریال باران روی هویت و سرنوشت انسان ها تمرکز دارد. همانطور که برادر و خواهری بعد ار 5 سال مخفی بودن دوباره وارد جامعه می شوند. این شخصیت ها نه برای زندگی خارج از پناهگاه آماده اند، نه برای قوانینی که بین همسن و سالان خودشان وضع شده است. و قطعا برای زندگی و امرار و معاش با بزرگترها نیز با مشکل روبرو می شوند. در جدیدترین اخبار سریال و سینمای هالیوود در روزهای اخبر نتفلیکس تریلر رسمی سریال باران را منتشر کرد. این تریلر نگاه جدی تری به وحشت و خشونتی دارد که سیمون و راسموس باید از خودشان نشان دهند. نقش سیمون را آلبا آگوست (Alba August) و نقش راسموس را لوکاس لینگارد تانسن (Lucas Lynggaard Tønnesen) ایفا می کند. باران  

بعد از سریال های موفق آلمانی تاریک (Dark) و بابیلون برلین (Babylon Berlin)، نتفلیکس فعالیت های جهانی خود را این بار در بازار اسکاندیناوی گسترش داده است. اگر چه سریال تاریک بیشتر روی یک قشر از جامعه تمرکز داشت و بابیلون برلین روایتی منحصر به فرد و تک موضوعی داشت، اما سریال باران بنظر دارای داستان های متفاوتی است و موضوعات مختلفی را ارائه کرده و مخاطبین بیشتری را در بر می گیرد.

اینکه چطور اِلمان های انسانی وارد داستان می شوند، نه تنها بین نجات یافته ها بلکه بین گروه های اجتماعی با سن های متفاوت باعث می شود که مخاطبین زیادی جذب داستان بشوند. ایده منحصر به فرد داستان و سوال اصلی سریال ("به چه کسی تبدیل خواهی شد؟") باعث شده است که در سراسر داستان منتظر انتشار سریال باشند. چه آنهایی که خود فعلیشان را دوست دارند چه کسانی که دنبال راهی برای ساختن جهانشان هستند.

 

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications