ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

تاپ10 فیلم های دواین جانسون

یکشنبه, 2 اردیبهشت, 1397
دواین جانسون Dwayne Johnson
به گزارش میم ست، یکی از بازیگران مطرح حال حاضر سینمای هالیوود و جهان دواین جانسون (Dwayne Johnson) است که در طی سال های گذشته در هر زمینه ای که که وارد شده موفق هم بوده، از ورزش فوتبال آمریکایی گرفته تا ورود به دنیای کشتی حرفه ای WWE تا حالا که به یکی از بازیگران مطرح و پولساز سینما تبدیل شده. به مناسبت فیلم جدید او، رمپیج ( Rampage) که توانسته خوش بدرخشد و در هفته ی اول اکران در صدر جدول باکس آفیس قرار بگیرد می خواهیم نگاهی به 10 فیلم برتر (TOP 10) جانسون بندازیم. در ادامه با ما همراه باشید. برای مطالعه ی بیوگرافی دواین جانسون اینجا کلیک کنید. این مقاله و ترتیب فیلم ها توسط منتقدان وبسایت راتن تومیتو تهیه شده و قطعا می توان نظرات متفاوتی از آن نیز پیدا کرد که حتما در آینده به آن ها نیز خواهیم پرداخت.

فیلم شماره 10 لیست تاپ10: PAIN & GAIN


فیلم رنج و گنج کمتر کسی اسم مایکل بی (Michael Bay) کارگردان مشهور آمریکایی را نشنیده و فیلم های او را ندیده. یکی از فیلم های او که از دو جهت مورد توجه بسیاری قرار گرفت فیلم رنج و گنج است، فیلمی با مضمون جنایی که با ته مایه هایی از طنز نیز مخلوط شده و بر اساس داستان واقعی ساخته و قضیه ی 3 نفر را در شهر میامی دنبال می کند، کسانی که به دنبال آزار و اذیت و زورگیری و .. می روند! البته از دید بسیاری از منتقدین مایکل بی نباید چنین فیلم و داستانی را ته مایه ی طنز می ساخت به خصوص که این اتفاقات کاملا واقعی بوده و واقعا برای عده از مردم چنین اتفاقاتی رخ داده است، به هر حال فیلم رنج و گنج یکی از بهترین عمکلرد های دواین جانسون در نقش بازیگر است.
 

فیلم شماره 9 لیست تاپ10: GET SMART


فیلم اسمارت را بگیر فیلم اسمارت را بگیر در حدود 10 سال بعد از آنکه جانسون وارد دنیای بازیگری شده بود ساخته شده و می توان گفت این فیلم به خوبی پیشرفت دواین جانسون را در دنیای بازیگری نشان می داد. چیزی که در این فیلم می بینم اشتیاق پایان ناپذیر جاسنون است برای بازی بهتر و دریافت نق های بهتر. فیلم اسمارت را بگیر توسط پیتر سگال کارگردانی شد و داستان بر اساس یک سریال تلویزیونی بود که دواین جانسون در آن نقش مامور 23 را بر عهده داست و به خوبی از پس آن برآمد. این فیلم تواسنت 230 میلیون دلار در باکس آفیس بفروشد و در نهایت یکی از منتقدان نام آشنای سینما در توصیف فیلم نوشت:
فیلم اسمارت را بگیر مثال بسیار خوبی است برای قرار گرفتن بازیگر در نقش درست و مناسب خود، یکی از بهترین اوقات خودم رو در دیدن این فیلم داشتم.
 

فیلم شماره 8 لیست تاپ10: SAN ANDREAS


فیلم سن آندرس فیلم سن آندرس در سال 2015 ساخته شد و داستان آن درمورد بزرکترین زلزله ی تاریخ در کالیفرنیای آمریکاست. این فیلم که دواین جانسون در آن نقش خلبان هلیکوپتر را دارد اگرچه نظر منتقدین را به خود جلب نکرد اما توانست در گیشه ها حضور بسیار خوبی داشته باشد و فروش بسیار خوبی داشته باشد. از نقاط قوت این فیلم می توان به صحنه های اکشن بسیار خوب آن اشاره کرد که در نتیجه ی همکاری برد پیتون و دواین جانسون به وجود آمد.
 

فیلم شماره 7 لیست تاپ10: SNITCH


فیلم خبرچین فیلم اکشن و هیجانی خبرچین در سال 2013 ساخته شد و جانسون در این فیلم هم به ایفای نقش پرداخت و بازی او را می توان در این فیلم به خوبی بررسی کرد. در این فیلم دواین جانسون نقش پدری را دارد که فرزندش با حکم 10 سال زندان به خاطر حمل مواد مخدر روبروست و حالا تنها راه نجاتی که پیش پای جانسون می باشد این است که به باند مواد مخدر آن منطقه نفوذ کند و در نهایت باعث دستگری آن ها شود و همه ی این کار ها را باید به تنها و بدون کمک از طرف نهاد های دولتی انجام دهد. علیرغم نظر منفی اکثر منتدقین به فیلم و همچنین فروش کم این فیلم در گیشه ها، می توان بازی دواین جانسون در آن را به عنوان یکی از بهترین بازی های او در نظر گرفت و با اینکه نقد های خوبی برای فیلم وجود نداشت بسیاری از منتقدین بازی جانسون را تحسین کردند.
 

فیلم شماره 6 لیست تاپ10: HERCULES


فیلم هرکول فیلم هرکول در لیست 10 فیلم برتر جانسون در رده ی ششم قرار دارد. این فیلم با کارگردانی برت رتنر ساخته شده و در آن دواین جانسون در نقش اصلی فیلم به عنوان هرکول بازی می کند. فیلم توانست نظر مثبت منتقدین را به خود به عنوان یک فیلم فانتزی و اکشن جلب کند و نمره ی متوسط بگیرد، از سوی دیگر نیز این فیلم که با بودجه ی 100 میلیون دلاری ساخته شد توانست 245 میلیون دلار در باکس آفیس فروش داشته باشد تا از نظر فروش و درآمد نیز در سطح متوسط قرار بگیرد.
 

فیلم شماره 5 لیست تاپ10: THE RUNDOWN


فیلم مختصر و مفید یک فرمول قدیمی در هالیوود وجود دادر که همیشه هم کار کرده: یک فرد گنده ی قوی بیاور، مقداری حس شوخ طبعی و طنز به آن بده و دیگر تمام، کافی است به کناری بشینی و ببینی. این همان کاری است که در فیلم مختصر و مفید انجام شده، فیلمی که البته بیشتر با نام به جنگل خوش آمدی شناخته می شود. یکی از منتدقین درباره ی این فیلم نوشت: (فیلم مختصر و مفید یک فیلم خوب است که اوقات خوبی را برای شما فراهم می کند، مقداری صحنه های اکشن، مقداری خنده و به طور خلاصه فیلمی که از آن لذت می برید.
 

فیلم شماره 4 لیست تاپ10: CENTRAL INTELLIGENCE


فیلم اطلاعات مرکزی فیلم اطلاعات مرکزی در سال 2016 ساخته شد و توانست هم نظر منتقدین را جلب کند و هم مخاطبان را راضی کند. ترکیب دواین جانسون با آن قد و قواره و کوین هارت با جثه ی کاملا برعکس او توانست در این فیلم ظنز بسیار خوبی را به نمایش بگذارد. در این فیلم که دواین جانسون نقش یک مامور سیا را دارد از کوین هارت که همکلاسی دبیرستانیش است می خواهد که در یافتن جاسوس سیا به او کمک کند و در ادامه داستان های ظنزی برای آن ها اتفاق می افتد.
 

فیلم شماره 3 لیست تاپ10: THE FAST AND FURIOUS FRANCHISE


فیلم سریع و خشن 6 فیلم دنباله دار سریع و خشن خانه ی بعدی دواین جانسون بود، جایی که از دولت آمریکا ماموریت دستگیری و برخورد با بازیگران دوست داشتنی ما را دارد و خیلی زود به عضوی از "خانواده" تبدیل می شود. او در این مجموعه بازی بسیار خوبی از خود نمایش می دهد تا جایی که به نظر می رسد برای چنین نقشی ساخته شده. بعد از چند ایفای نقش موفق حالا اگر چه زمزمه های جدایی از مجموعه وجود دارد، خبر قطعی حضور او به همراه جیسون استاتهام در اسپین آف این مجموعه منتشر شده. ایفای نقش او در این مجموعه انقدر خوب بوده که سازندگان از او به این سادگی ها نمی گذرند.
 

فیلم شماره 2 لیست تاپ10: JUMANJI: WELCOME TO THE JUNGLE


فیلم جومانجی: به جنگل خوش آمدی قطعا نقطه ی اوج موفقیت دواین جانسون در سینما و هالیوود حضور او در فیلم اکشن و فانتزی جومانجی است. فیلم جومانجی: به جنگل خوش آمدی که پیش از این در سال 1995 با بازی رابین ویلیامز ساخته شده بود توانسته بود موفق ظاهر شود و طرفداران زیادی پیدا کند. این فیلم بعد از 22 سال توسط کمپانی سونی بازسازی شد و این بار تغییراتی در داستان آن اعمال شد تا طی داستان جدید آن 4 دانش آموز وارد بازی ویدیوی جومانجی بشوند و به دنیای آن بروند. جومانجی تا اندازه ای موفق ظاهر شد که هفته ها به عنوان فیلم صدر نشین باکس آفیس قرار داشت و در نهایت نیز فروش خارق العاده ی 954 میلون دلاری را تجربه کرد آن هم در حالی که بودجه ی ساخت آن تنها 90 میلیون دلار بود. این فیلم علاوه بر طرفداران و تماشاگران مورد توجه اکثر منتقدین هم قرار گرفت و تقریبا همه را راضی کرده بود. این موفقیت تا جایی پیش رفت که حالا خبرهایی درباره ی ساخت دنباله ی آن منتشر شده است و به احتمال زیاد باید شاهد حضور دوباره ی جانسون در قسمت بعدی باشیم.
 

فیلم شماره 1 لیست تاپ10: MOANA


انیمیشن موآنا از فیزیک بدنی دواین جانسون گرفته تا شخصیتی که دارد، همگی کاملا برازنده ی یک کاراکتر کارتونی عظیم الجثه است و سرانجام جانسون با حضور در انیمیشن موآنا و بازی رد نقش Maui کاملا توانایی خود را رخ همگان کشید. او در این انیمیشن در نقش مقابل کراوالو در نقش موآنا بازی کرد و توانست به خوبی از نقش خود بر بیاید. انیمیشن موآنا به عقیده ی بسیاری از منتقدین از بهترین انیمیشن های تولیدی کمپانی دیزنی است، انیمیشنی که از طرفی کاملا به روز بود و از جدیدترین تکنیک های انیمیشن سازی در آن استفاده شده بود و از سوی دیگر نحوه ی داستان گویی سنتی و دلنشینی داشت که در محوع باید بپذیریم یکی از دلایل موفقیت این انیمشین قطعا بازی تحسین برانگیز جانسون است. به عقیده ی منتقدین سایت راتن تومیتو انیمیشن موآنا بهترین عملکرد دواین جانسون به عنوان بازیگر است.
 

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications