ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

تام هاردی در سه فیلم ونوم نقش آفرینی خواهد کرد!

یکشنبه, 4 شهریور, 1397
تام هاردی در سه فیلم ونوم نقش آفرینی خواهد کرد!
به گزارش میم ست ، تام هاردی (Tom Hardy) برای بازی در سه فیلم ونوم (Venom) تعهد و قرارداد دارد. در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود ، به نقل از وب‌ سایت کمیک بوک و در مصاحبه با مجله توتال فیلم، هاردی تایید کرد که او برای بازی در سه فیلم ونوم قرارداد دارد. بدین ترتیب اگر دنباله فیلم ونوم ساخته شود، بار دیگر شاهد نقش آفرینی هاردی در نقش ادی براک خواهیم بود.

تام هاردی در این مصاحبه بیان کرد :

" من آزادم تا به شما در مورد آنچه می ‌خواهید بدانید، بگویم. ما برای سه فیلم قرارداد همکاری امضا کردیم. بنابراین این یک موضوع آزاد است که در مورد آن صحبت می‌کنم. ما می‌خواهیم واکنش مردم را در فیلم اول ببینیم. من فکر می‌کنم که این شخصیت، یک شخصیت فوق‌العاده است. من بازی در هر دو نقش [ادی براک و ونوم] را دوست دارم. این یک نقش سرگرم‌کننده است و سونی تصمیم به ایجاد و راه‌اندازی دنیای مستقل فیلم ونوم گرفته است. "
با اینکه هاردی از تعهد خود برای بازی در سه فیلم ونوم خبر داده ، اما سونی پیکچرز هنوز ساخت دنباله این فیلم را رسما تایید نکرده است و احتمالا در صورت موفقیت فیلم در گیشه ، رسما ساخت دنباله این فیلم را اعلام خواهد کرد. با این حال، پیش از این وودی هارلسون (Woody Harrelson) نیز تایید کرده بود که او در فیلم ونوم نقش کوتاهی خواهد داشت و سپس در دنباله این فیلم قرار است حضور پر رنگ ‌تر و مهمی را داشته باشد. ماه گذشته،‌ سونی پیکچرز سومین و جدیدترین تریلر رسمی فیلم ونوم را منتشر کرد. فیلم ونوم به کارگردانی روبن فلیشر (Ruben Fleischer) ، قرار است در تاریخ ۵ اکتبر امسال (۱۳ مهر) به روی پرده‌ های سینما برود.

بازیگران اصلی فیلم ونوم عبارتند از:

تام هاردی ، وودی هارلسون ، ریز احمد (Riz Ahmed) ، میشل ویلیامز (Michelle Williams) ، رید اسکات (Reid Scott) ، اسکات هیز (Scott Haze) و جنی اسلیت (Jenny Slate) . نظر شما در مورد ساخت سه فیلم ونوم چیست؟! در مورد بازیگران و داستان این فیلم و کاراکتر چه نظری دارید ؟ نظرات خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. عکس جدید فیلم ونومسه فیلم ونوم

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications