ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

تاد فیلیپس فیلم نامه فیلم مستقل جوکر را بار ها بازنویسی کرده است

سه شنبه, 9 بهمن, 1397
تاد فیلیپس فیلم نامه فیلم مستقل جوکر را بار ها بازنویسی کرده است

به گزارش میم ست، تمام آن چیزی که از فیلم مستقل جوکر می‌ دانیم این است که این فیلم قرار است به ریشه شکل گیری شخصیت جوکر بپردازد و اتفاقات این فیلم در دهه ی ۸۰ میلادی جریان خواهد داشت. این فیلم داستان دلقک یک سیرک به نام آرتور فلک را روایت می‌ کند . گفته می‌شود که این فیلم مشابه دیگر فیلم‌های دی‌ سی (DC) نخواهد بود و بیشتر به فیلم‌های مارتین اسکورسیزی مانند فیلم راننده تاکسی (Taxi Driver) و فیلم The King of Comedy (سلطان کمدی)، شباهت خواهد داشت.

تصاویری از فرار جوکر در مترو منتشر شده است و مردم هم وحشت‌ زده‌اند؛ اما اینکه داستان از چه قرار است، مشخص نیست و حال در خبر جدید متوجه شدیم که تاد فیلیپس در اواسط پروژه، فیلمنامه را از نو به رشتهٔ تحریر درآورده است و شاید همین اندازه اطلاعاتی که داریم نیز ناقص باشد.

اخبرا زازی بیتز، بازیگر نقش سوفی دوموند در مصاحبه با MTV News فاش ساخت که فیلمنامه‌ تاد فیلیپس و اسکات سیلوردر اواسط مراحل تولید فیلم، بازنویسی شده است؛ این کار تقریباً یک روز قبل از فیلمبرداری صحنه‌ ها صورت می‌ گرفت.

صحبت‌های زازی بیتز را در این رابطه با هم می‌خوانیم:

فیلمنامه یفیلم مستقل جوکر عالی بود. همه ی فیلمنامه را هنگام مراحل فیلمبرداری فیلم بازنویسی کردیم. در واقع ما کاری را انجام دادیم که تاد در موردش هیجان‌ زده بود. بازنویسی فیلمنامه را شب انجام می‌ داد و فردا جلوی دوربین بودیم. هنگام گریم کردن، خط‌ های اضافه‌ شده یا تغییر داده‌ شده را حفظ می‌ کردیم و بعد جلوی دوربین آن‌ها را تمرین می‌ک ردیم و سه هفتهٔ بعد دوباره می‌ رفتیم جلوی دوربین و از نو مراحل فیلمبرداری را انجام می‌ دادیم. مجبور بودیم همه ی کارها را دوباره انجام دهیم و از آنجایی که واکین فینیکس خیلی وزن کم کرده بود، نمی‌شد همیشه این کار را انجام داد؛ با این حال تاد توانست راه حلی برای این مشکل پیدا کند.

لازم است یادآوری کنیم که فیلم مستقل جوکر، هیچ ارتباطی با دنیای سینمایی دی‌ سی و نسخه‌ ای که توسط جرد لتو ایفا شده بود، ندارد. همچنین گفته شده که این فیلم، هیچ تأثیری روی نحوه‌ٔ ایفای نقش جرد لتو در آثار آیندهٔ دی‌سی ندارد؛ آثاری مانند فیلم Suicide Squad 2 (جوخه انتحاری ۲) و فیلم اختصاصی دیگری از شخصیت جوکر که در دنیای سینمایی دی‌سی ساخته می‌شود.

فیلم مستقل جوکر قرار برای اکران در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ماه ۱۳۹۸) برنامه ریزی شده است.

فیلم مستقل جوکر

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications