ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

انتشار اولین عکس فصل 8 سریال بازی تاج و تخت / جزئیات اولین قسمت فصل پایانی فاش شد!!

یکشنبه, 13 آبان, 1397
اولین عکس فصل 8 سریال بازی تاج و تخت
به گزارش میم ست ، اولین عکس فصل 8 سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) منتشر شده و همراه با آن جزئیات قسمت اول فصل پایانی این سریال نیز فاش شده است. این فصل از این سریال پرطرفدار که بسیاری عنوان جنگ و نبرد بزرگ را به آن داده اند ، در سال 2019 از شبکه HBO روی آنتن خواهد رفت و هنوز تاریخ دقیق و رسمی انتشار آن اعلام نشده است. سریال بازی تاج و تخت بدون شک یکی از بهترین سریال های تاریخ تلوزیون می باشد که از همان ابتدای کار بینندگان بسیاری را جذب خود کرد و در طول 7 فصل گذشته رفته رفته افراد بیشتری را پای تلوزیون میخ کوب کرد. این سریال سال به سال نحوه داستان پردازی و ساخت کلی خود را ارتقاء داده و در فصل 7 رکورد بینندگان سریال ها را جا به جا کرد. جای تعجبی ندارد که همه ی علاقه مندان به دنیای سریال و تلوزیون برای دیدن فصل 8 و پایانی سریال بازی تاج و تخت لحظه شماری کنند. سازندگان این سریال نیز سعی دارند که پایانی درخور و شایسته این سریال را به بینندگان ارائه کنند ، همین موضوع سبب شده است که انتظار برای فصل هشتم طولانی تر شود. حال در تازه ترین اخبار سریال و تلوزیون ، مجله خبری EW اولین عکس فصل 8 سریال بازی تاج و تخت را منتشر کرده است که در آن کیت هرینگتون (Kit Harington) و امیلیا کلارک (Emilia Clarke) را مشاهده می کنیم که به ترتیب نقش های جان اسنو و دنریس تارگرین (مادر اژدهایان) را در این سریال بر عهده دارند. علاوه بر این عکس ، مجله EW جزئیات قسمت اول فصل پایانی را نیز فاش کرد. طبق گزارش این سایت ، قسمت اول فصل 8 سریال بازی تاج و تخت بسیاری از خصوصیات اولین قسمت کل سریال را یادآوری خواهد کرد و از آنجایی که در فصل گذشته شاهد حرکت اکثر کاراکترهای اصلی به سمت وینترفل بودیم ، جنگ و نبرد بزرگ میان پادشاهی طلبان و انسان ها با وایت واکرها و ارتش بزرگ زامبی آنها در وینترفل زادگاه جان اسنو روی خواهد داد. در قسمت اول فصل 8 سریال بازی تاج و تخت شاهد رسیدن ارتش دنریس تارگرین و جان اسنو به وینترفل خواهیم بود ، جایی که بسیاری از کاراکترهایی که مدت طولانی در انتظار دیدن همدیگر بودند ، با یکدیگر ملاقات کرده و حتی کاراکترهایی که تا الان با هم روبرو نشده اند با هم ملاقات خواهند کرد. طبق گزارش دیگر مجله EW بازیگران سریال نظرات و احساس خود پس از خواندن فیلم نامه فصل 8 سریال بازی تاج و تخت را بیان کرده اند. در زیر می توانید نظرات برخی بازیگران سریال را مشاهده کنید:

پیتر دینکلیج (Peter Dinklage) بازیگر نقش تیریون لنیستر:

" این اولین فیلمنامه ای بود که بلافاصله سراغ آخر آن نرفتم تا ببینم کاراکتر من مرده است یا نه و آن را بطور کامل از اول تا آخر مطالعه کردم. "

سوفی ترنر (Sophie Turner) بازیگر نقش سانسا استارک:

" این فیلمنامه بسیار دلگرم کننده بود. پس از مطالعه آن کمی گیج و شوکه شدم و ساعت ها قدم زدم. "

امیلیا کلارک بازیگر نقش دنریس تارگرین:

" پس از مطالعه فیلمنامه ، من به دوست نزدیکم رو کردم و گفتم وای خدای من! من باید برم! من باید برم! و من خیلی شوکه و هیجان زده شدم. تاثیری که این فیلمنامه روی من داشت بسیار عمیق و خاص بود. "

جو دمپسی (Joe Dempsie) بازیگر نقش گندری:

" شما چیزی را در دست دارید که میلیون ها نفر می خواهند از جزئیات آن با خبر شوند. خیلی حس عجیبی است. و از حالا تا وقتی که منتشر شود ، من بیشتر اوقات مست خواهم بود! "

اولین عکس فصل 8 سریال بازی تاج و تخت را می توانید در زیر مشاهده کنید:

نظر شما در مورد قسمت اول فصل پایانی و اولین عکس فصل 8 سریال بازی تاج و تخت چیست ؟

نظرات خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. برای مشاهده عکس در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید.

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications