ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

ویل اسمیت اولین عکس رسمی از دنباله فیلم پسران بد را منتشر کرد

پنجشنبه, 11 بهمن, 1397
دنباله فیلم پسران

به گزارش میم ست، بالاخره پس از سال‌ ها تاخیر و انتظار بسیار طولانی ماه گذشته بود که ویل اسمیت (Will Smith) با انتشار پستی در اینستاگرامش خبر از فیلمبرداری و تولید دنباله فیلم پسران (Bad Boys) خبر داد. در این فیلم که نام رسمی آن پسران بد برای زندگی (Bad Boys For Life) می باشد، در این فیلم شاهد بازگشت ویل اسمیت و مارتین لارنس (Martin Lawrence) خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: زک اسنایدر فیلم ارتش مردگان را برای نتفیکس می سازد

ویل اسمیت به تازگی اولین تصاویر از بازگشت شخصیت‌ های این دو بازیگر در قسمت سوم فیلم پسران بد ( Bad Boys) را در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده که در آن شاهد یک نمای کلی از کارآگاه مایک لاوری با بازی ویل اسمیت و مارکوس برنت با بازی مارتین لارنس هستیم.

ویل اسمیت، مارتین لارنس، جو پانتولیانو، ونسا هاجنز، الکساندر لودویگ، چارلز ملتون، پاولا نونز، نیکی جم، دی‌جی خالد، جیکوب اسکیپیو و ماسی فورلان، از جمله بازیگرانی هستند که در دنباله فیلم پسران بد حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. عادل العربی و بلال فلاح که بیشتر برای کارگردانی فیلم Black (بلک) شناخته شده‌اند، وظیفه کارگردانی فیلم پسران بد 3 (Bad Boys 3) را برعهده خواهند داشت

فیلم نامه دنباله فیلم پسران بد نیز توسط کریس برمنر نوشته شده است. تمرکز قسمت جدید فیلم پسران بد روی عملیات پلیس میامی و اعضای تیم AMMO برای سرنگونی یک باند کارتل مواد مخدر به رهبری آرماندو آرماس است. آرماندو یک قاتل خونخوار با طبیعتی فاسد و ترسناک است که او به کار در کارتل تعهد دارد و مادرش به او دستور قتل مایک لاوری را داده است.

بیشتر بخوانید : اولین تصویر مفهومی فیلم تام و جری منتشر شد

فیلم Bad Boys for Life برای اکران در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۰ (۲۷ دی‌ ۱۳۹۸) برنامه‌ ریزی شده است. اولین قسمت فیلم پسران بد در سال ۱۹۹۵ و به کارگردانی مایکل بی اکران شد و توانست به فروشی بیش از ۱۴۱ میلیون دلار دست پیدا کند.

دنباله فیلم پسران

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications